Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Overnachten in Londen

Ik ga over een paar maanden met mijn dochters 4 nachten naar Londen. Ik wil graag een beetje dichtbij het centrum overnachten (15 / 20 minuten met ov naar centrum is oke), bij voorkeur in iets met 2 slaapkamers en evt een eigen / gedeeld keukentje. Buiten dat alles heel erg duur is kan ik ook moeilijk iets geschikts vinden. Hebben jullie toevallig tips voor een fijne overnachtingsplek? 

Hoe oud zijn je dochters? Zijn 2 kamers in een hotel een optie of wil je echt een mini-appartementje?
En wat is voor jou "het centrum"? Londen is best wel groot. Je doet er al een halfuur (met ov) over om van bijvoorbeeld de Tower Bridge naar Buckingham Palace te komen.
Wij gaan in het voorjaar ook naar Londen en hebben aan de hand van de locatie van de theaters die we willen bezoeken in bepaalde wijken gezocht, zodat we 's avonds niet meer zo heel ver hoeven te reizen.

ik heb met mijn gezin gelogeerd in Fraser Place Canary Wharf. Ideaal want het heeft een slaapkamer en een woonkamer met riante slaapbank. Kleine maar volledig uitgeruste keuken en ook een wasmachine. Zit op 10 minuten lopen van de Elizabeth Line dus je bent zo in het centrum. Echter, het centrum is heel groot. Zelfs reizen in het centrum kost veel tijd. Heb je echt twee slaapkamers nodig?   Daarbij: London is erg duur. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.