Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

naomie p

naomie p

23-01-2009 om 11:44

Overnachting met 3 kinderen?

Hoi, wij gaan naar zuid-frankrijk en willen graag tussen nancy en dyon een overnachting. Het probleem is ons 3e kindje, overal mag je maar met 2 kinderen op de kamer. Ik heb Bonsai gevonden, maar de referenties zijn zo ontzettend slecht (condooms- vies etc...) dat ik er van gruwel als ik er al aan denk.Wie heeft de ultieme tip?? alvast Bedankt Naomie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

23-01-2009 om 17:25

Formule 1 of etap

En dan gewoon 2 kamers boeken, dat is het meest goedkope en handige alternatief met 3 kinderen.
Op elke kamer 1 volwassene, en klaar ben je.

Groetjes, Minet

Jesse_1

Jesse_1

23-01-2009 om 19:58

Of het de ultieme tip is weet ik niet...

... maar precies tussen Nancy en Dyon (in de buurt van Langres) ligt: http://www.francehotelreservation.com/nl/bourbonne-les-bains/francehotelhotel-856_3-hotel-du-lac-la-mezelle-hotels.html
Ik moet zeggen dat ik het qua afstand tegen vond vallen (want 'even van de snelweg' is in Frankrijk niet zo 'even'), maar als je dat niet erg vindt is het een ideaal hotel.
Toen wij er waren was het vrij rustig - restaurant van het hotel wegens omstandigheden helaas gesloten - maar we hadden twee prima kamers naast elkaar, met een deur ertussen. De 3 kinderen sliepen gedrieën in het 2 persoonsbed in de ene kamer en wij in de andere. Geen hoogstaande luxe, maar prima in orde en niet duur.
Jesse

Juliëtte

Juliëtte

23-01-2009 om 20:23

Komt ie weer::::

BB hotels , ff googlen, zitten overal in Frankrijk.

Veel hotels hebben familiekamers voor max 5 of je boekt 2 kamers. De hotels liggen (vlak)bij de doorgaande routes, dineren kan niet, wel ontbijten. Kamers zijn schoon, fris, airco en de parkeerplaats is afgesloten. Receptie is deels bemand buiten kantooruren kun je inchecken met je creditcard.

Wij (2 volw+3 kinderen) doen dit al jaren en het bevalt heel goed. We proberen meestal een hotel te vinden op een Zone Commerciale, dan zit de Mac en bijv Buffalo Grill op loopafstand van het hotel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.