Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Rembrand

Rembrand

30-10-2011 om 14:16

Slovenië met één kind

Het zou zomaar kunnen gebeuren dat wij deze zomer met één kind ( zoonlief van dan 13 jaar) op vakantie gaan. Hij is een onvervalste einzelganger en je doet hem geen plezier met zwemparadijzen en georganiseerd vermaak. Slovenië lijkt me wel leuk, en ik ben dus op zoek naar een middelgrote camping met wat vertier (maar geen "hoempapa" camping).
M.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Camping menina

Zoek eens op camping Menina, die staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Ligt mooi, geen standaard camping maar toch genoeg te doen (ook in de omgeving). Camping heeft ook via zoover goede recensies.

Rembrand

Rembrand

30-10-2011 om 19:07

Moppeke

Dat is toevallig ! Ik ben vanmiddag natuurlijk zelf ook verder gaan zoeken en dat is nu precies de camping die nu ook bij mijn favorieten staat !
M.

Rembrand

Rembrand

30-10-2011 om 19:09

Ik zaai verwarring merk ik
Het moet geen seniorencamping zijn dus er mag best wel wat vertier zijn. (voor hetzelfde geld krijgt Rembrandzoon het in zijn hoofd en wil hij wel opeens meedoen met andere jongeren haha). Een zwembad of een riviertje/meertje is wel fijn. Als ik het warm heb wil ik graag kunnen afkoelen namelijk.
M.

kastanjet

kastanjet

30-10-2011 om 19:24

Camping sobec

in Lesce.

Annet

Annet

30-10-2011 om 19:48

Wij zijn in bled geweest

http://www.eurocampings.net/nl/europa/slovenie/camping-bled-101298/

Hoewel het een camping is met veel faciliteiten, vonden wij het toch een rustige plek.
Er is een mooi meertje bij. De verdere ligging voor Slovenie is perfect.
Vanuit de camping zijn prachtige raft-tochten te maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.