Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wilma

Wilma

02-02-2009 om 11:42

Stacaravan op camping aan zee in nederland

En dan éigenlijk 't liefste níet in Zeeland. Als ik ga googlen komt er zo'n groot aanbod dat ik door de bomen 't bos niet meer zie.

We willen graag aan zee, 't gaat om de zomervakantie trouwens, en dan in een stacaravan (of desnoods in een huisje), maar dan op een camping. Wel de luxe van eigen toilet en douche, maar de sfeer van een camping dus. 't Zou erg leuk zijn als er iets te doen is voor kinderen, een jongen van tien jaar en een meisje van dan vijf jaar. We hebben bijvoorbeeld al diverse keren in een huisje gezeten op een RCN-camping en dat was ons goed bevallen. Wel íets van entertainment, maar niet ál te veel.

Zeeland hebben we nu onderhand wel gezien eigenlijk, maar er moet toch nog meer zijn denk ik?? Waddeneilanden zou ook mogen. En voor ik me (met frisse tegenzin) stort op weer een google-actie hoop ik hier op ervaringsverhalen en tips van jullie.

Groetjes, Wilma.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

02-02-2009 om 11:47

Wilma

Zoals je weet,ben ik zeer enthousiast over de wadden.Let wel op,als je bijv. naar Terschelling wilt,moet je vroeg,liefst nu,de boot boeken,als je de auto mee wilt nemen het eiland op.
Liefs,Bastet

marie

marie

02-02-2009 om 18:37

Sint maartenszee?

Hallo
Ik zelf ken de camping niet, maar kennissen zijn hier wel eens geweest geloof ik:
http://www.aannoordzee.n;
Ziet er wel goed uit
succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.