Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

sabje

sabje

18-01-2009 om 09:01

Sunparks?

We zitten te zoeken naar een leuke vakantiebestemming.
We willen een huisje in Nederland of Belgie.
We kwamen uit op Sunparks het zwembad ziet er op de plaatjes top uit.Maar ik lees ook heel veel negatieve reacties.Huisjes vies, oud in het zwembad veel stuk en ook vies.
Ik ben daarom benieuwd naar jullie reacties.
Zijn jullie er wel eens geweest en wat vonden jullie ervan ?
Mochten jullie nog tips hebben voor een ander leuk betaalbaar park met het liefst een mooi overdekt zwembad met glijbanen etc houd ik mij aanbevolen
(Molenheide ken ik maar vind ik te duur)
Dank vast
groetjes
Sabine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Even reageren op molenheide

Als je via bungalows.nl boekt scheelt dat echt heel veel. Wij hadden vorig jaar in de bouwvak een midweek voor 225 euro.

liora

liora

18-01-2009 om 13:10

Landal lommerbergen

Hoi,

Landal Lommerbergen heeft een heel mooi zwembad en vaak goede last minute aanbiedingen!

Liora

Marit

Marit

18-01-2009 om 16:20

Wij zijn 2 x geweest

Vorig jaar naar Sunparks in de Ardennen , en het jaar daarvoor aan de kust bij De Haan.
Het is niet echt te vergelijken met Center Parcs. De huisjes zijn echt basic, en soms wat oud. De Haan heeft een leuk zwembad. Het nadeel was wel dat er op sommige dagen hele groepen jongeren van de scouting komen, en dan is het wegwezen! Het zwembad van De Haan was ok, maar niet groots.
Let wel, het is een enorm stuk goedkoper dan CP, en ook dan Landal. En daar zijn de voorzieningen dan ook naar.
Wij vonden het overigens wel een gpede prijs/kwaliteitverhouding, en klachten werden direct verholpen.
Landal heeft wel een paar leuke parken, zeker op de Veluwe, maar voor de parken met een superzwembad moet je toch echt bij Center Parcs zijn, en daar is de prijs dan ook naar.
Marit

mpronk

mpronk

18-01-2009 om 16:29

Boeken via....

www.weekendjeweg.nl

en

http://www.bungalowspecials.nl

zijn landal centerparcs roompot sunparks stukken goedkoper!!!
En meld je bij roompot.nl aan op een nieuwsbeif. ook dan leuke aanbiedingen voor weinig!!!!

marion pronk

Oja nog een leuk park

hengelhoef vinden ze hier ook erg leuk. Heeft een gigazwembad met glijbanen etc en wildwaterbaan maar die is echt voor 12 en ouder...en daar letten ze ook op.
Gaat ook wel erg hard.

sabje

sabje

18-01-2009 om 18:45

Leuk al die tips

ik ga eens zoeken en kijken naar de sites die jullie noemen.
Ik had inderdaad in mijn hoofd dan Sunparks net zo was als Centerparcs maar ja qua prijs kan dat eigenlijk ook niet.
Bedankt voor jullie reacties!
groetjes
Sabine

Minet

Minet

19-01-2009 om 11:45

Sunparks

Wij zijn vorig jaar en het jaar ervoor in de herfstvakantie in een huisje van Sunparks geweest, in Vielsalm. Je krijgt zeker waar voor je geld, al moet je het niet vergelijken met Centerparcs.
Het zwembad was leuk om een keertje te gaan zwemmen, maar is inderdaad oud. Bij het boeken van de huisjes moet je even kritisch zijn, je hebt gerenoveerde huisjes met moderne inrichting, en heel oude die nog aangepakt moeten worden. In de omschrijving van de huisjes kun je dit teruglezen.
De omgeving van Sunparks Vielsalm is werkelijk schitterend, wij gaan erheen vanwege de vele mountainbikeroutes in die omgeving.
Ook voor de wintersport is het een prima stek, er zijn nogal wat pistes in de nabije omgeving.
Groetjes, Minet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.