Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tieners meivakantie vliegvakantie waarheen?

Dochter wil met paar meiden 17-18jaar in meivakantie ergens heen, wat mooier weer en waar wat te doen is voor de tieners.  We  dachten zelf aan Spanje, maar wat/welke plek zou leuk zijn voor die leeftijd?


Valencia, Barcelona of Madrid 

Als ze nooit in het buitenland is geweest, lijkt het me wijs een jongerenreis te boeken. Zodat je raad kunt vragen als er moeilijkheden zijn. 
En ik ben het met een van de eerste reageerders eens: vliegen zouden we veeeel minder moeten doen. Iedereen die zonder enige bedenking verder gaat met wat wij Westerlingen al jaren deden, vertoont struisvogelgedrag. vroeger is voorbij. Ga fietsen naar Rome. Naar Luxemburg. Naar Frankrijk. Durf wat anders te doen dan Albufeira en Lloret de Mar.

Malaga is een mooie en veilige stad met voldoende mogelijkheden voor uitgaan. Het ligt aan het strand. En het weer is altijd heerlijk!

troelahoep schreef op 14-12-2023 om 08:11:

Vroegah gingen er trouwens busreizen voor jongeren naar de Spaanse badplaatsen, is dat er helemaal niet meer richting die contreien eigenlijk? Ik hoor wel van jonge mensen dat ze met de Flixbus naar her en der in Europa gaan, omdat dat zowat het goedkoopste is.

Idd. Ik ben destijds met de bus naar Salou geweest. Onderweg was het al bere-gezellig!

Off topic heeft dit draadje me wel aan het denken gezet over onze vakantie. Ik overweeg nu toch de trein…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.