Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tips voor suriname of combi met suriname?

LS, Deze zomer gaan we waarschijnlijk naar Suriname. Jonneman zit daar dan al en dochter en ik gaan er achteraan. We beginnen in Paramaribo en verder hebben we geen idee. Heeft er iemand tips? Een combireisje met Venezuela of Curacao zou ook toto de mogelijkheden behoren. Ik heb eigenlijk geen flauw benul. Ga meestal naar Zuid Europa en zo...
Alle tips zijn welkom,
Jonne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dre

dre

06-01-2009 om 12:33

Combi met tobago

Hoi Jonne,

Helaas kan ik je geen tips geven over Suriname, daar ben ik alleen op het vliegveld geweest maar het schijnt erg mooi te zijn!
Ik weet dat Martinair via Suriname naar Tobago vliegt en daar ben ik weer wel geweest, echt een aanrader!!
Wat je kunt doen is eerst naar Suriname en dan met met zn allen een paar dagen naar Tobago en vanaf daar weer naar huis.

groetjes,
Andrea

Jonne-l

Jonne-l

06-01-2009 om 15:13 Topicstarter

Tobago, en meer tips welkom

Hi Andrea, ziet er leuk uit, Tobago is er ook wat aan als je niet zo;n strandganger bent? (Jonneman dus. Ik vond een leuke site over combireizen n.a.v. je tip.
MN meer tips welkom!
Jonne

dre

dre

07-01-2009 om 10:31

Eco tourisme

Hoi Jonne,

Absoluut, wij zijn ook niet zo van die strandgangers. Wat erg leuk is is een tocht door het regenwoud, maar kijk eens hier voor andere tips http://www.gotrinidadandtobago.com/trinidad/adventure.php

Als je weer wilt weten hoor ik het wel!

groetjes,
Andrea

Jonne-l

Jonne-l

07-01-2009 om 23:44 Topicstarter

Andrea

Heel erg bedankt, dat ziet er echt super uit! Ik krijg er zin in.
Jonne

Jaloersss

Ha Jonne,
Ohh ik wil ook!!!!
Suriname is zooo geweldig.
We zijn er nu 3 x geweest en de planning is september om weer te gaan. Wij gaan altijd zonder de kids (mijn moeder vindt het heerlijk om alle 3 de meiden een week te hebben).

Als je het binnenland in wilt, kan je naar Awarradam gaan. Daar zijn geweldige watervallen/stroomversnellingen, een toeristen dorpje met alles wat het oerwoud te bieden heeft.

Een vriend van ons woont in Paramaribo en komt oorspronkelijk uit het Langu gebied en neemt ons wel eens mee naar zijn ouderlijke huis. Midden in het oerwoud, geen waterleiding, geen riool, alleen stroom van 7 tot 11 's avonds maar zo ongelooflijk bijzonder.
Gastvrije dorpsbewoners, baden in de rivier, tandenpoetsen in de rivier.
Ik krijg helemaal kriebels als ik er over schrijf.

In Paramaribo heb je verschillende eettentjes waar je heeeerlijk kan eten. En voor weinig geld.
Als je nog meer tips wilt, roep je maar.

Veel plezier in ieder geval, maar dat zal best lukken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.