Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Janeway

Janeway

26-09-2009 om 23:39

Toch disney vraagje

Ja sorry ik heb al gekeken in het archief maar dit kan ik niet vinden.
Als je een huisje op de Davey Crockett ranch boekt mag je vanaf 15 uur in het huisje. Maar mag je dan al in het park? Dus bv om een uur of 11 aankomen en dan naar Disneyland rijden?
Dit kon nl wel toen we een fiks aantal jaar geleden in een hotel van disney zaten. Maar of dat nog zo is, ik kan er nl niks over vinden. Weet iemand hier een antwoord op?
groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

27-09-2009 om 12:02

Ja hoor, dat mag!

Wij hebben dat ook een keer gedaan.

Janeway

Janeway

27-09-2009 om 12:27

Nog een vraag

Moet je je dan ook gewoon eerst melden bij de receptie van Davey Crockett Range? Dat was toen (meer dan 10 jaar geleden) wel het geval.. Ik heb nu ook direct bij Disney zelf geboekt en veel info heb ik nog niet.. Nog een vraag trouwens hoe zijn die cabins.. Ik lees nl zoveel verhalen over tot schimmel in het huisje en super netjes..

dipje G

dipje G

27-09-2009 om 15:53

Ja...

Je moet je wel eerst inchecken,om ook je toegangskaarten van het park te krijgen en een special cart om te kunnen parkeren.Wij waren er de de eerste dag al om 8.00, meteen inchecken en om 9.00 liepen wij al in het park (van 8.00 tot 10.00 is er alleen entree voor Disney hotel gasten,en daar valt Davy ook onder. Ik had ook dezelfde negatieve verhalen gelezen als jij en ging ook met schrik en beven maar het viel ons heel erg mee. Nu waren wij met pinksteren en hadden geweldig weer... Die vrijdag toen we aankwamen was het ook redelijk rustig en hebben we volop van alles kunnen genieten.
De zaterdag was een stuk drukker en de zondag zijn we echt om 13.00 al vertrokken richting Nederland er was geen doorkomen aan in het park, heel erg jammer! Niet te geloven waar al die mensen vandaan komen.
Ik adviseer je ook om echt vroeg op te staan en zorgen dat je om 8.00 bij Disney bent!
Een fijne vakantie!

Nasha 1st

Nasha 1st

27-09-2009 om 16:05

Viel mee

in de blokhut waar wij zaten was het netjes hoor, heb geen gekke dingen gezien. Alleen het bed in de woonkamer was echt niks!

Janeway

Janeway

27-09-2009 om 20:02

Leuk

Ok dus vroeg vertrekken heeft dus wel gewoon zin. We gaan in januari dus ik verwacht niet hele lange rijen, en eerste dag is zondag die kan wel druk zijn maar ma,di,wo ga ik vanuit dat het mee gaat vallen..
Nog een vraag over die cabins. Kan er in een 2 slaapkamer cabin nog een bed bij in de slaapkamer met stapelbed? We zijn nl met zijn 5en en ik wil als het even kan niet in de "woonkamer" slapen

Nasha 1st

Nasha 1st

27-09-2009 om 21:48

Krap

dat kamertje is niet zo groot. Beide kamers niet overigens. Wij hebben onze tweeling in een campingbed in de grote slaapkamer gelegd, oudste sliep boven in het stapelbed. Zelf zouden we dus in de woonkamer slapen, maar na 1 nacht was ik al gebroken. Man slaapt overal en ik ben toen in het onderste bed van het stapelbed gegaan....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.