Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantie, ik zit in dubio zeeland/texel

Ik kom er maar niet uit, waarheen gaan we dit jaar op vakantie.
Mijn man houdt er helemaal niet van die blijft het liefste de hele vakantie thuis, natuurlijk gaat hij wel mee!! Maar het uitzoeken is dus geheel aan mij besteed.
Nu zit ik vreselijk in dubio.
Of een week naar zeeland, de Roompot beach resort in een stacaravan comfort of huisje NT....of een week naar Texel, kustpark Texel.
Wie weet wat is het leukste?? Met 2 kids (4 en 7)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

19-01-2009 om 16:32

Wij gaan naar zeeland

Wij gaan dit jaar naar zeeland. In een huisje, net over de grens. In zeeland schijnt het toch net wat beter weer te zijn en we denken wat minder druk dan Texel of de waddeneilanden. Dat was onze overweging.
succes met kiezen

Marit

Marit

19-01-2009 om 18:16

Ik zou...

Texel doen. We zijn in beide gebieden met kleine kinderen geweest. Zeeland vond ik wel leuk, maar de omgeving in Texel vond ik veel leuker: strand en bos! Zeeland is erg winderig en open. Ook in Texel meer leuke (wel erg toeristisch!) gelegenheden om te eten en te drinken.
ALs het maar mooi weer is...
Marit

sjaan

sjaan

19-01-2009 om 20:07

Texel

Wij zijn toevallig bij beide parken geweest. Ik ben zelf heel gek op Texel, dus mijn voorkeur gaat daar naar uit.

Voordeel van Zeeland is dat je vlakbij een strandje zit en een zwembad op het park hebt. Verder vond ik toen het park de directe omgeving niet echt geweldig.

Op Texel heb ik altijd het echte gevoel om op vakantie te zijn. Nadeel is dat je op het park geen zwembad hebt, maar je kunt wel naar het zwembad op Texel.
Park is op loopafstand van de Koog, leuk dorp om te winkelen. Als je fietsen meeneemt of daar huurt kun je op Texel heerlijk fietsen.

Dus tja wat is het leukste...... smaken verschillen natuurlijk maar mijn voorkeur gaat uit naar Texel.

peentje

peentje

20-01-2009 om 09:19 Topicstarter

Geboekt!

En het is Texel geworden. Zeeland zijn we vorig jaar geweest, was erg leuk maar ik wil nu eigenlijk wel weer iets anders.
In het park van Texel lijken de huisjes ook net iets mooier. Ben erg benieuwd hoe het zal zijn met de bootovertocht, en hoever het daadwerkelijk naar het strand is. Was het maar vast zover!!

Minet

Minet

20-01-2009 om 11:39

Afstand strand

als ik de beoordelingen lees dan is de afstand een kleine 2 kilometer, en hebben mensen vaak fietsen gehuurd om naar het strand te gaan, zeker mensen met jonge kinderen.

Groetjes, Minet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.