Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Kiki

Kiki

28-01-2009 om 19:06

Vakantie in amerika

Wij gaan de hele maand april naar de oostkust van Amerika.
Of eigenlijk drie weken Amerika, een week Montreal.

Mijn zoontje is dan 14 maanden.

Eigen paspoort heb ik al aangevraagd voor hem, via internet toestemming gevraagd en internationaal rijbewijs aangevraagd.

Moet ik nog meer dingen doen. Heeft Canada ook van dit soort regels?
Wij huren een auto in Amerika, starten in New York, dan naar Boston en dan een week naar Montreal en toeren dan terug naar Amerika waar we naar Philadelphia en Washington gaan.
Ik neem aan dat dit geen probleem is of moet ik voor Canada ook dit soort internetdingen invullen of visa aanvragen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

28-01-2009 om 20:22

Vorig jaar

april zijn we vanuit Amerika naar canada gereden. We moesten uit de auto, paspoort binnen laten zien aan de douane (iedereen met eigen paspoort) en na een stempel gezet te hebben mochten we doorrijden.

Geen tip

maar gewoon even: wat leuk!!! jaren geleden iets soortegelijks gedaan en vond het een geweldige vakantie!
veel plezier

Nivea

Nivea

29-01-2009 om 14:56

Wij kregen...

Wij kregen van de douane enorm op onze flikker omdat mijn man bij het verblijfadres zoiets had ingevuld als "diversen". Tja, wij gingen rondreizen. Ik wist wel dat je gewoon je eerste verblijfadres in moest vullen, maar ja... Zorg dus dat je je eerste verblijfadres hebt geregeld en de gegevens bij je hebt.

Yvie

Yvie

30-01-2009 om 10:30

Huurauto

Hoi Kiki,

Check even of je met de huurauto wel de grens over mag. Tijdens onze rondreis in West-Amerika mochten we niet met de auto de grens van Mexico over. Waren we ook niet van plan en Canada is geen Mexico, maar voor de zekerheid..

Veel plezier met de voorbereidingen!

Yvie

Brianna F

Brianna F

30-01-2009 om 14:00

Huurauto

Bij de huur van de auto moet je aangeven dat je de grens overgaat. iets met de verzekering.

Kiki

Kiki

31-01-2009 om 12:52

Dank jullie wel

Goed dat je het zegt van die auto. Daar gaan we achteraan.

Kiki

Kiki

31-01-2009 om 12:57

Ok, reispapieren bij de hand houden dus.

Goede tip.

Kroet, wat leuk om te horen dat het een geweldige vakantie was.
Ik heb er ook wel erge zin in.
Ik heb deze maand pas op de plaats moeten maken en moet het wat rustiger aandoen.
Een lange vakantie is precies wat ik dan nodig heb.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.