Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Waarheen met skivakantie?

Wij gaan met 4 kinderen skien in de voorjaarsvakantie, varierend in de leeftijd van 5 tot 15 jaar. Voor de jongste wil ik een Nederlandstalig skiklasje, de oudste 2 willen snowboarden (ook in een klasje). Verder zou ik graag een huis aan de piste hebben. Heeft iemand een goede tip die zeg maar voor ieder wat wils is??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chantelle

Chantelle

26-10-2009 om 23:40

Nou...

Eigenlijk ben je al een beetje aan de late kant. Ik weet niet wat je budget is, maar voor een betaalbare prijs lijkt het mij niet eenvoudig om iets aan de piste (dát wil iedereen) te krijgen voor zes personen. Frankrijk heeft veel dingen aan de piste maar de appartementen zijn daar erg klein. Snowboarden kan overal. Bijna iedere Oostenrijkse skischool heeft wel een NL-se skileraar. De kans is alleen erg klein dat jullie kinderen in de voorjaarsvakantie (heel NL is op wintersport) net in dat klasje van die NL skileraar zit. Maar een NL skileraar is niet echt noodzakelijk. Snowboarden kan bijna overal.

Winterberg

is vrij goedkoop en skischool der brabander geeft Nederlandstalige skiles, maar andere scholen vast ook. Bij D-reizen kun je ook particuliere vakantiewoningen huren. Aan de piste lijkt me teveel gevraagd, je bent inderdaad vrij laat, maar 10 minuten rijden is toch geen probleem 's ochtends?

Winterberg?

Zou ik niet aandurven qua sneeuwzekerheid. Vorig jaar was een goed jaar maar wie zegt dat dit deze winter weer gaat lukken?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.