Vakantie en uitjes

Ciska22
16-09-2009 om 21:10
Zoek een accomodatie voor een weekendje met vriendinnen
Twee keer per jaar ga ik met een groepje vriendinnen een weekendje weg. We doen aan scrapbooking en het belangrijkste voor ons is dat we veel tafelruimte hebben.We hebben nu al een paar keer op dezelfde locatie gezeten en zoeken weer eens wat anders. Dat was een locatie waar ook voetbalteams en scouting groepen komen en we sliepen in stapelbedden. Heel erg veeleisend qua luxe zijn we zeker niet.
Onze eisen zijn:
Veel tafelruimte per persoon
geschikt voor 6-10 personen
gebruik kunnen maken van een keuken
Hoeft niet heel centraal, we wonen overal
Het mag niet te duur zijn. Rond de 100 euro per nacht.
Wie kent zoiets? kent iemand een website met goedkope accomodaties? Tegenwoordig zijn ze allemaal heel duur en luxe.
Ik hoop op vele reacties!

Brabo
17-09-2009 om 08:20
Dit?
Het is vast niet het eerste waar je aan denkt, maar het is mooi en niet te duur vind ik. Wij gaan er in november met z'n 8en heen en zijn dan voor 3 overnachtingen in totaal 50 euri kwijt.
http://www.belvilla.nl/index.php?fh_view_size=10&fh_sort_by=sortslaapkamers&fh_sort_order=1&fh_refview=search&fh_search=cape+helius&fh_refpath=facet_396370063&fh_location=%2f%2faccommodations%2fnl_NL%2fland%3d38126&fh_reffacet=land&fh_eds=%c3%9f&fh_period=Wk

Brabo
17-09-2009 om 08:21
Aanvulling
50 euri per persoon bedoel ik dus: 400 euri voor die 3 nachten.

Ciska22
17-09-2009 om 11:05
Brabo
Ik krijg niet precies te zien om welk huis het dan gaat. Het is allemaal Cape Helius in Hellevoetsluis, volgens mij.
Als ik dan een huis voor 8 personen doe kom ik toch duurder uit.
Punt is ook een beetje dat we met een gewoon vakantiehuis te weinig tafelruimte hebben.
Een normale eettafel kunnen er maar twee aan zitten...
Maar wel heel bedankt dat je mee hebt willen kijken. Iemand anders nog??

Margreet
17-09-2009 om 11:23
Mag het in belgie?
www.cjt.be
Vaak voor grotere groepen, maar daardoor in de eetzalen veel tafelruimte!

Vera*
17-09-2009 om 12:00
Eigen tafel
of je neemt een extra eigen tafel mee. Opa en oma hebben van ons een tafel gekregen van 160 x 75 die als koffer opgeklapt kan worden. De tafel is erg stevig en past in bijna elke kofferbak.

Ciska22
18-09-2009 om 13:37
Nee ook niet
Zag er leuk uit maar je moet voor minimaal 35 personen betalen...en met zoveel zijn we niet.
Belgie is echt te ver, kom zelf uit het Noorden.
Eigen tafels meenemen kan wel maar dan moet er ook de ruimte zijn om ze neer te zetten. En dan zit je nog met je stoelen. De hele dag op een klapstoeltje is het ook niet.
Vrees dat het ook via jullie niet gaat lukken om iets te vinden..

Tineke
18-09-2009 om 16:56
Scandinavisch dorp?
De standaard-blokhutten zijn niet zo duur per nacht (17,5 pppn), en allemaal met keukentje . Je kan er een zaaltje bijhuren, maar dat maakt het misschien wel snel te duur (45 per dagdeel). Maar dan heb je wel tafelruimte genoeg.

inkie1979
19-09-2009 om 09:54
Het doevehuis
http://www.hetdoevehuis.nl/index.php?pagina=accommodatie
wel erg groot misschien...
maar wel alle ruimte voor je hobby

inkie1979
19-09-2009 om 09:56
Sorry te duur zie ik nu
ik keek bij prijs door de week dan valt het erg mee maar per weekeind is het te duur...

Saartje
19-09-2009 om 10:30
Hoi Ciska
Wij hadden een huis via outvak,nl in Diffelen, Overijssel. We betaalden meer maar hadden het hele huis. Ook het halve huis is te huur en daar stonden veel tafels en was veel ruimte.
succes
saar