Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

calien

calien

03-11-2008 om 14:53

Disneyland...zie door de bomen het bos niet meer

Wij zijn in het voorjaar 12 1/2 jaar getrouwd en nu willen we met onze kinderen een paar dagen naar Disneyland Parijs. We zaten te denken aan 2 dagen Disney en 1 dagje Parijs. In totaal waarschijnlijk wel 4 of 5 nachten.
Maar als ik op internet zoek dan duizelt het me. Zoveel hotels en appartementen. Ik zag ook iets van Davy crockett.
Wat we zoeken is het volgende: een slaapgelegenheid voor 5 personen. Mag een appartement zijn, maar ook stacaravan, bungalow of familiekamer in hotel (geen aparte kamers dus). We willen ook graag een ontbijtje.
Verder gaan we met onze eigen auto dus als we even een stukje moeten rijden vanaf de slaaplokatie is niet erg (maar niet langer dan half uur). We willen dus ook nog naar Parijs om de Eiffeltoren even te zien. Dus dat moet wel te doen zijn vanaf lokatie. Liefst zelfs nog met metro of zo, omdat we eigen vervoer in de stad niet zo zien zitten. Wie kan mij tips geven welk hotel, appartement of wat dan ook leuk is en bij wie we het beste kunnen boeken (vrij uit, arke, d-reizen etc).
Alvast bedankt!!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

03-11-2008 om 19:50

Deze

heeft famillie-kamers, 6 persoons, ideaal vond ik zelf!!

http://hotels.disneylandparis.nl/meer-accommodatie/mytravel-s-explorers-hotel/index.xhtml

Claudia B

Claudia B

04-11-2008 om 11:31

Ook davey crockett

Wij hebben ook 3 kinderen en zijn ook in Davey Crocket geweest. Slaapkamer met een groot 2 persoonsbed en een stapelbed en in de kamer inderdaad een opklapbed.
Ideaal, je eigen huisje zeg maar. Ontbijt net wat Mieke vertelt.
Als je naar Parijs wilt kun je met de auto naar Disney gaan en daar je auto parkeren en daar op de metro stappen naar Parijs. Werkt erg fijn, je hoeft zelf niet te gaan zoeken naar een parkeerplaats voor je auto in Parijs.
je koopt een dagkaart voor de metro en de hele dag kun je overheen met de metro in Parijs, makkelijker kan niet

Groetjes,
Claudia

Ella2007

Ella2007

04-11-2008 om 15:23

Metro chateau de vincennes

Hoi , hier zelfde ervaring, wij stonden op een camping even van Disney af, maar met eigen spullen, dus daar heb je niet zoveel aan. Om naar Parijs te gaan kun je ook met de auto naar Chateau de vincennes rijden, goed en gratis parkeren, en dan heb je de metro al vlakbij. Hoef je niet zo lang in de trein te zitten. Kinderen vonden het geweldig. En na de rijen in Disney zijn de rijen om de Eiffeltoren op te gaan een eitje

Nasha the first

Nasha the first

04-11-2008 om 16:30

In het hotel dat ik aangaf

Kun je een speciale familliekamer bespreken, het is gewoon 1 grote kamer, met een tussendeur naar een klein kamertje met een stapelbed. Qua prijs is hij vergelijkbaar met het goedkoopste hotel van Disney zelf, Santa Fe....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.