Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kuzco

kuzco

22-09-2009 om 12:23

Voor mijn moeder

die het momenteel toch wel heel zwaar heeft met de chemo. Ik brand een mooie en lieve kaars voor je lieve moeder van me, en hoop dat je het een beetje gaat volhouden allemaal. En weet je? Als je het niet volhoudt is het ook oké. Je bent geweldig!

Rembrand

Rembrand

22-09-2009 om 15:41

Voor mijn kleine nichtje.

Weer zo'n rotchemo, en nu gaan je haartjes ( die net weer begonnen te groeien ) ook weer uitvallen.......
Voorlopig zit je er nog tot november aan vast, en wat dan ?
Ze kunnen toch niet eeuwig doorgaan met chemo.......
Tante M. ( die heel veel van jou houd ).

Petr@

Petr@

22-09-2009 om 18:38

Rembrand

Een felroze kaarsje voor jouw nichtje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

22-09-2009 om 18:38

Kuzco

Een kaarsje vol kracht voor jouw moeder...

liefs,
Petr@

Voor alle betrokkenen van het ongeluk hier op de a22

Voor iedereen die betrokken was bij het ernstig ongeluk op de A22, hier bij Beverwijk. Ik stond ruim 1,5 uur in de file.... deed ineens bijna 2 uur over mijn rit van werk naar huis, in plaats van 10 minuten. Maar toen ik op de radio hoorde dat er een zeer ernstig ongeluk was, met een dode, een kind waarschijnlijk, werd die file verschrikkelijk relatief. Ik steek een kaarsje aan voor iedereen die ermee te maken heeft.

Och

de vader stak met het kind de snelweg over.... wat erg wat erg, een dikke kaars!!

A22 gezien

Ik heb gezien hoe de traumaheli er stond, meerdere ambulances, brandweer auto en voldoende politie. Daarna de ambulance geëscorteerd door 4 politiemotoren. Nu ik zo terug denk, denk ik dat het arme kind daar wrs in gelegen heeft.
Nabestaanden heel veel sterkte.

Voor r

Voor R - nu bij mij in groep 8 - omdat je 5 jaar geleden je vader ploseling verloor. Een kaars voor je moeder, voor jou en je broer. Omdat het leven nooit meer hetzelfde is zonder hem.

Voor iedereen

die het nodig heeft...
Vorig jaar was ik vrij actief in deze rubriek; de laatste maanden eigenlijk niet meer... Toch kijk ik nog steeds regelmatig en het valt me op dat er zoveel ontzetten trouwe vrouwen zijn die nooit iemand lijken te vergeten. Voor hen de grote warme vlam die zij elke keer zelf ook weer weggeven...
Morgen is het een jaar gelden dat mijn moeder overleed... Hoewel ik niet dacht dat de datum me ook maar iets zou zeggen (ik mis haar ook en net zoveel op 16 maart of 4 september...), blijkt dat het me toch zwaarder valt dan ik verwacht had...
Daarom ook voor mijn vader, broer en mezelf een mooie kaars met een warme vlam...

Jacoline29

Jacoline29

23-09-2009 om 13:37

A22 slachtoffers

Het kindje van 8 dat is overleden,de vader zwaargewond naar het ZH gebracht.
Heel veel vlammen voor de ouders,de moeder,broertjes,zusjes en familieleden van deze familie.

Superpeet

Sterkte meid, morgen, maar ook vandaag, overmorgen en elke dag die anders is dan voorheen...

Heli

Hoi Heli,

Het is alweer ruim 2 maanden geleden dat jullie zoon Joram is overleden. Het gemis moet verschrikkelijk zijn. Ik heb net op internet gegoogled. Wat een verschrikking. Hoe gaat het leven nu? Kun je het al een plekje geven of is het daar nog te vroeg voor? Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb een zoon van 2 jaar en ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn als hij er niet meer is. Dit hadden jullie natuurlijk ook niet totdat het lot anders besliste...

Ik lees pas net al deze berichtjes van wat jouw familie is overkomen en ik kan niet anders zeggen dan dat ik diep geschokt ben.

Heel veel sterkte.

Leitje

Petr@

Petr@

23-09-2009 om 21:06

Felroze kaarsje

voor dat meisje van vijf jaar die vanmiddag omgekomen is omdat er een schouw in een showroom op haar gevallen is...
Een dikke kaars vol kracht voor haar ouders...

liefs,
Petr@

Mirreke

Mirreke: "ik heb het gewoon nooit zo bedacht, het leven ging ineens zo snel, en was ook zo vol nieuw geluk. Maar nu loop ik steeds tegen het gemis aan... "

Je hebt vandaag m'n ogen geopend. Ik las dit vanochten d en opeens viel het kwartje. Daarom viel mijn verdriet wel mee na het overlijden van mijn vader. Ik dacht dat het enkel opluchting was en vermoeidheid waardoor ik niet zo'n verdriet voelde als dat logisch zou zijn.

Maar inderdaad mijn leven was en is zo vol van nieuw geluk; een baby, 3 andere gezonde kinderen, een rustig/overzichtelijk bestaan( wat jaren zo anders geweest is). En nu na 3 1/2 jaar snijdt het gemis en verdriet soms door m'n ziel, overvalt het mij.

Ik voelde mij schuldig en begreep zelf niet waarom ik zo "lauw" reageerde de eerste tijd. Maar nu begrijp ik het; mijn leven was in een stroomversnelling met zoveel fijne dingen en ik wilde dat ook zo graag. Misschien is het nu de tijd om mijn verdriet toe te laten en te accepteren.

Dank je Mirreke, ik heb er vandaag veel aan gehad,

Corijn

Kuzco's moeder

Een krachtige kaars voor je moeder, en eentje erbij voor jou. Je moeder zo zien is ook heel zwaar... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Rembrand's nichtje...

Een mooie warme, krachtige en hoopvolle kaars voor je nichtje.

Liefs, Beertje(s)

Geerke

Een mooi kaarsje erbij voor R...

En één erbij voor jullie lieve Enzo*.

Liefs, Beertje(s)

Een grote kaars...

...voor het verongelukte jongetje op de A22, voor zijn vader en hele familie. Ieder die ermee te maken heeft... direct of indirect... zo érg!

Liefs, Beertje(s)

Superpeet...

...voor nu, voor morgen en daarna, een heleboel vlammetjes erbij voor jou, je moeder en ieder die haar zo mist. Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Petra

Voor dat 5 jarig meisje... wat een vreselijk ongeval, niet te bevatten zoiets... hoe dan ook iets, dat je kind zo wegrukt uit het leven...

Een grote kaars erbij voor dit meisje, haar ouders en ieder om haar heen!

Liefs, Beertje(s)

Heel veel fakkels...

Voor ieder met groot en/of klein verdriet, ieder die iemand mist, groot of klein, jong of oud... mens of dier.

Voor alle sterretjes en ieder die hen mist...

Iedereen die om welke reden ook wat extra warmte, kracht, liefde, hoop en licht gebruiken kan. En nog zoveel meer...

En voor ieder die, levend met eigen verdriet, geregeld hier komt om kaarsjes te branden voor een ander... zo sterk!

Veel kracht!
Liefs, Beertje(s)

Voor mijn vriendin

en haar Liefde die wegglipt. Op zulke momenten vind ik het jammer dat ik niet in NL woon..

mirreke

mirreke

24-09-2009 om 10:54

Corijn

"Maar inderdaad mijn leven was en is zo vol van nieuw geluk; een baby, 3 andere gezonde kinderen, een rustig/overzichtelijk bestaan( wat jaren zo anders geweest is). En nu na 3 1/2 jaar snijdt het gemis en verdriet soms door m'n ziel, overvalt het mij.
Ik voelde mij schuldig en begreep zelf niet waarom ik zo "lauw" reageerde de eerste tijd. Maar nu begrijp ik het; mijn leven was in een stroomversnelling met zoveel fijne dingen en ik wilde dat ook zo graag. Misschien is het nu de tijd om mijn verdriet toe te laten en te accepteren."
Wat jij zo schrijft ervaar ik precies zo! Bij mij zijn indertijd eerst mijn moeder, en 9 maanden later mijn vader overleden. Toen mijn vader stierf was ik zelf zes maanden in verwachting van mijn eerste kindje. Drie maanden later was zij er al, en haar geboorte en het moeder zijn was voor mij zo overweldigend, het zwanger zijn trouwens ook, dat ik gewoon niet echt ruimte had voor verdriet.
Een jaar later stierf plotseling ook mijn schoonvader, en kort daarop de vader van mijn stiefmoeder. En daarna kregen wij nog drie kinderen en zo ging alles maar door.
Nu zijn we pas verhuisd, en keert eindelijk als het ware de rust weer. En nu komt toch wel veel boven water...

zomaar iemand

zomaar iemand

24-09-2009 om 11:28

Voor papa

Lieve papa, ik denk erg veel aan je de laatste week. Gisteren wachtte ik de hele dag op je telefoontje, maar dat zal niet meer komen. Je bent nu ruim een half jaar dood. Meestal heb ik er vrede mee maar nu is het gemis even te sterk.

jippa

jippa

24-09-2009 om 11:31

Voor zomaar iemand en papa

.....een mooie kaars. Het gemis is zo tastbaar, het wachten op een telefoontje. Sterkte!!!!!

kuzco

kuzco

25-09-2009 om 07:03

Een grote sterke kaars

voor mijn moeder en voor mijn tante en nichten en neef.
Gisteren is mijn oom gecremeerd, een mooie dienst in het teken van hun warme en liefdevolle gezin, maar ook van veel verdriet. Mijn moeder kwam ervandaan als een klein geknakt vogeltje, ondersteunt door mijn vader, omdat ze anders om zou vallen. Gisteren zag ik een vrouw waarbij de vechtlust tegen de kanker op was. Wat over bleef was een vrouw die in ene heel oud was en nog kleiner dan ze al is. Voor mij is ze altijd groots geweest en zal ze altijd blijven, maar of ze haar vechtlust nog terug gaat krijgen, daar twijfel ik aan. Zoveel verdriet in ene en het heeft mijn hart gebroken om haar zo te zien. hete enige wat ik kon doen was haar vasthouden en troosten. En ik heb je goed vastgehouden, want anders was je letterlijk en figuurlijk gevallen.
Het deed pijn.
Teveel verdriet bij elkaar.

kuzco

kuzco

25-09-2009 om 07:05

Voor iedereen

die een sterke kaars kan gebruiken, brand ik hem. Hopelijk kunnen jullie je allemaal aan hem warmen en geeft hij jullie een klein beetje troost.

Kuzco

Een mooie kaars erbij met een sterke vlam voor jou en je familie, jullie kunnen hem goed gebruiken zo te zien. Houd elkaar maar goed vast!
Liefs, Mick

Ook voor kuzco

Een warme kaars - je kunt het zooooo goed gebruiken!

Marsudan

Marsudan

25-09-2009 om 12:05

Een kaars voor de machinist en alle betrokkenen...

... van het vreselijke ongeluk op Kijfhoek. Mijn haren gingen recht overeind staan toen ik vanmorgen de foto's zag. Als ex-machinist zijnde kreeg ik daar nog eens zoveel koude rillingen overheen...
Een kaars voor de overleden machinist, zijn familie en vrienden, en alle betrokkenen van dit vreselijke drama.

Daarbij wijsheid gewenst voor de mensen die op internet de meest domme reacties plaatsen op dit ongeluk. Daar kan ik niet meer naar kijken... Ik word er beroerd van...

Mar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.