Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ilsepilse

heel veel sterkte kunnen we je man een kaartje sturen of zou hij dat niet leuk vinden??

ik brand een mooie kaars voor jullie en stuur positieve betermakende energie richting het AMC
heel veel sterkte

Petr@

Petr@

08-02-2009 om 11:29

Ilsepilse

Een grote kaars vol kracht voor je man en voor jou en je gezin...

Ik sluit mij aan bij Branca en wil ook wel een kaartje sturen!

gr.
Petr@

Sterkte ilsepilse

een grote warme kaars hier voor jou en je man.

Heel veel sterkte!!

gula

Ilse

Veel sterkte, voor je man, maar ook voor jouzelf. Soms is ernaast staan/zitten, nog intensiever, dat machteloze, het onzekere, het heen en weer reizen etc. etc..

Beterschap, gebroken ribben AUAUAU, dat doet vreselijk zeer (en niet alleen als je lacht )

Minka

Minka

08-02-2009 om 16:21

Een dikke kaars

Voor de buurvrouw, die zojuist haar man heeft verloren aan een hartaanval, en nu opeens achterblijft met haar 3 nog jonge kinderen.

Jade

Jade

08-02-2009 om 19:22

Ilsepilse,

een kaars voor jullie allebei.

Heel veel sterkte!

Jade

Jade

08-02-2009 om 19:23

Minka,

voor jouw buurvrouw en haar drie kinderen een grote kaars.

Sterkte......

Kiki

Kiki

08-02-2009 om 20:12

Ik wil graag een kaars branden

voor de nabestaanden van de slachtoffers van de bosbranden in Australië.

Mijn oom woont in Marysville en heel zijn huis is verwoest en veel van zijn dorpsgenoten zijn omgekomen en er staat geen huis meer overeind

Petra-

Petra-

08-02-2009 om 20:24

Minka

voor jouw buurvrouw en kinderen een hele grote kaars!

3 kaarsen

Voor de man van Ilsepilse, sterkte!
Voor de buurvrouw van Minka en haar kinderen. Wat een nachtmerrie, en zo dichtbij. Een waxinelichtje voor jou en je gezin ernaast.
En een kaars voor mijn vader.

ilsepilse

ilsepilse

08-02-2009 om 23:10

Thanks...

zit met tranen in mijn ogen doet zo'n deugd die virtuele ondersteuning...
Hij heeft een betere pijnstilling vandaag en was bij momenten heel helder maar dan weer niet (vraagt dan weer 10 keer hetzelfe, hoe is het ook alweer gebeurd dat ongeluk??) Of vraagt naar ons andere zoontje die vandaag naar Feynoord mee mocht met zijn voetbalklubje.
Voor de kinderen probeer ik het leven door te laten gaan, maar ze hadden het er zwaar mee dat hun normaal super actieve vader daar nu hulpeloos ligt en zoveel pijn heeft.
Hij heeft nog een lange weg te gaan maar het is een vechter !
Je mag een kaartje sturen dat zal zijn ego strelen!
Mr. K. Appiah-Nti AFdeling Medium Care Amc
heel lief dames !!
xxx ilse

Enne Minka wat erg voor je buurvrouw...nu ik er zelf zo dichtbij zat heel veel sterkte voor haar.

Een heel rijtje

Voor de papa van Genista een hele grote, het moet nu eens de goede kant op gaan hoor...!
Voor Minka's buren, wat een ellende
Voor Ilsepilse en haar gezin, met de hoop op goed herstel!
En nog een hele grote, voor O. Donderdag de operatie, het wordt nu wel heel spannend.

Liefs, Mick

ilsepilse

ilsepilse

09-02-2009 om 10:01

Gaat vooruit

Mijn man was vanmorgen zo helder dat ze hem vanmiddag naar de Trauma afdeling G7 brengen, dus dan is hij weg bij intensive care.
De bezoekuren zijn ook wat ruimer dan ga ik vanmiddag met de jongens naar hun vader toe.
ilse

leetje

leetje

09-02-2009 om 10:32

Voor mijn dochter

vandaag is zij jarig,17 jaar, voor de derde keer jarig zonder haar oma om haar heen. Tranen had zij vanmorgen toen ik haar feliciteerde. Daphne, lieverd, voor jou een kaars omdat je net als ik, oma vandaag heel erg mist!

Mam, vandaag brandt jouw kaarsje weer, Ik mis je!!

leetje

leetje

09-02-2009 om 10:35

Voor ilsepilse

Sterkte meid, fijn weer dat je man weer een stapje vooruit gaat. Er wordt hier aan je gedacht!

Groetjes, Leetje

ilsepilse

ilsepilse

09-02-2009 om 15:38

Voor je dochter

Leetje , sterkte voor je dochter , en een kaarsje voor je mams
ilse

Leetje

Leetje, veel sterkte voor je dochter. Ik hoop dat ze wel kan genieten van alle mensen die wél om haar heen zijn.
Op mijn 17e verjaardag miste ik voor de 5e keer mijn oma, ik had daar ook echt verdriet van. Dat ik al 5 jaar geen grootouders meer had. Toen wist ik niet dat ik 8 jaar later mijn vader zou verliezen. Misschien had ik meer moeten waarderen dat hij er toen ik 17 was nog wél was, in plaats van dat als vanzelfsprekend aan te nemen.

Lisandra

Lisandra

09-02-2009 om 21:37

Voor eluana englaro

Die vanavond om 20.10 gestorven is na 17 jaar coma in een verdeeld Italie waarin haar 'leven' door sommigen werd aangewend om hun eigen wil aan anderen op te leggen. Ik ben blij dat Eluana mocht gaan en hoop werkelijk dat ze nu op een mooiere plek is.

Monique

Monique

10-02-2009 om 07:47

Minka

beetje onverwachte vraag misschien maar gebeurde het tijdens het hardlopen?

Gr. Monique

Minka

Minka

10-02-2009 om 10:39

Monique

Hoi, ik snap waarom je het vraagt. Nee, het gebeurde thuis.
Minka

Monique

Monique

10-02-2009 om 10:49

Minka

Niet minder erg. Sterkte!

Moes

Moes

10-02-2009 om 22:03

2 mooie kaarsjes

voor mijn ouders, de liefste mensen die ik kende op deze wereld. En ineens zijn ze er allebei niet meer.
Ze laten zoveel leegte achter. En ik mis ze enorm.

Moes

Moes

10-02-2009 om 22:18

Lieve moes2

Ik wens je alle sterkte; wat een ongelofelijk verlies... Moet helaas opmerken dat je mijn nick gebruikt; ik ben hier al lang onder deze naam 'bekend'. Kun jij een andere gebruiken? Ik zou (ook) niet willen dat mensen die mij wellicht kennen, denken dat mijn ouders zijn overleden... Sorry voor dit praktische berichtje, terwijl jij zo iets zwaars doormaakt... Groeten van Moes.

Tammy(eerder Moes)

Tammy(eerder Moes)

10-02-2009 om 22:26

Is goed moes

ik gebruikte een koosnaam. Is nu dus tammy.

Jacoline29

Jacoline29

11-02-2009 om 08:03

Voor mijn zoon

Omdat hij nog steeds last van zijn buik heeft, opnieuw bloed,urine,ontlasting en een echo moet laten onderzoeken.Ik hoop dat ze snel vinden wat het is.vorige keer kwam er niks uit,alleen maar obstipatie,maar de medicijnen werken niet en mijn mannetje heeft regelmatig veel last van zijn buik met hoge koorts.

Petra-

Petra-

11-02-2009 om 10:38

Tammy

een grote vlam voor jou, wat een klap!Ik hoop dat je de kracht vindt om hier mee om te gaan!

ilsepilse

ilsepilse

11-02-2009 om 11:00

Petra!

bedankt voor het kaartje !!
hij vond het heel leuk,
Hij ligt ondertussen op kamer 237 traumatologie !
Gisteren mocht hij voor het eerst opzitten en zelf naar de WC gaan, dat was net als een marathon lopen ...
bedankt voor de support !!
ilse

ilsepilse

ilsepilse

11-02-2009 om 11:02

Jacoline

sterkte met je zoontje.
Als hij blijft last houden laten doorverwijzen naar Utrecht, mijn vriendin haar zoontje is 11 en heeft ook ontzettend veel buikpijn, er bleek dus een blok ontlasting in zijn darmen te zitten wat hem zoveel pijn gaf, als je wilt weten welk zh dan vraag ik het haar wel even !!
gr
ilse

Petr@

Petr@

11-02-2009 om 21:51

Ilsepilse

Geen dank, graag gedaan!
Ik steek nog maar een kaarsje voor jouw man aan...

gr.
Petr@

Petr@

Petr@

11-02-2009 om 21:52

Tammy

Een dikke kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.