Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Geen contact meer met volwassen zoon

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er op dit forum ouders zijn die net als ik( moeder, 57 jaar) geen contact meer heeft met zijn/haar volwassen zoon die in het buitenland woont, getrouwd, 2 kinderen(4jr en 6 maanden)

Groetjes Lucienne

Hoi Lucienne,
Wat is je doel met dit topic ? Als het gaat om ervaringen uitwisselen is het wel van belang om de oorzaak te benoemen dat je geen contact meer hebt. Hetzelfde geldt als je graag advies wilt. Je vraagstelling lijkt me nu te algemeen. Daardoor krijg je minder reacties. 

Geen contact, betekent dat: telefoontjes worden niet meer opgenomen, geen appjes, geen emails meer? Is daar iets aan vooraf gegaan?
De meest simpele oplossing lijkt te zijn: ga er een keer naartoe. Waarschijnlijk zijn er redenen waarom die oplossing niet kan.
Misschien kun je daar iets meer over vertellen.

tsjor

hallo,

ik herken dit volkomen wat je schrijft en zou graag met je in contact komen
groetjes 

vrouwvriend schreef op 19-10-2023 om 17:01:

hallo,

ik herken dit volkomen wat je schrijft en zou graag met je in contact komen
groetjes

Het topic is meer dan een jaar oud en ook al meer dan een jaar niet meer in gereageerd, grote kans dat de topic opener niet meer actief is op dit forum.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.