Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-03-2026 om 01:21
Ben een dame van 40.
Er was altijd ruzie in mijn familie en na mijn scheiding accepteerden mijn ouders mij al helemaal niet meer. Omdat mijn ex en ik een kind hadden en mijn ouders dat een no go vonden te scheiden.
Heb 2 bemiddelingen probeerd,toen mijn ouders me steeds afwezen ben ik dichtgeklapt. En daarna overleed enkele maandenlang geleden mn vader. En besloot mn moeder dat ik geen afscheid mocht nemen en niet op de uitvaart mocht en keerde ook mijn zus zich mee in de ruzie. Omdat ik ptts heb van pesterijen van mijn familie in mn jeugd en mn pa de enige was die toen ik heel jong was ok deed tegen mij,was dit voor mij einde familie. Is het heel gek dat ik nu zelfvertrouwen en vertrouwen in samenleving issues heb? En mezelf niet terug herken?
Ik heb ook Autisme, wat mijn familie ook nooit accepteertde en mij er mee pestte.
Herkennen mensen zich ook misschien hierin?