Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-09-2025 om 07:56
Ik ben 28 en woon nog thuis. Mijn ouders gaan na bijna 30 jaar scheiden. Er is ontzettend veel gebeurd dit jaar (politie, opnames in psychiaterie,…). Ik heb buiten hen geen familie meer, niemand en ben enig kind. Dit doet ontzettend veel met me.
Ik ging normaal volgend jaa beginnen zoeken om iets te kopen, maar dan moet ik mijn moeder alleen achterlaten. Zij hebben ook niemand anders om op terug te vallen.
Ik heb nu nog 1 week vakantie en voorbije week ook. Heb hem mee helpen verhuizen. Ik ben op van de stress en mijn werk is ook best wel stressvol. Ik draag zo veel mogelijk een masker op het werk maar ben zo bang dat ik breek. Ik werk in een klein team en de bazen zijn gedeeltelijk op de hoogte omdat ik al eens eenmaal gebroken ben op het werk.
Ik heb altijd een goede band met ze gehad en deden 1 weekenddag altijd iets samen. Ik ben bang om dat te verliezen terwijl ze nog leven.
Ik ben bang van mezelf. Het ging al niet zo goed met me maar dit is precies de druppel. Voor mij hoeft het allemaal niet meer.
02-09-2025 om 19:24
Bolmieke schreef op 02-09-2025 om 14:29:
[..]
Dat vind ik ook plus dat ze er niet beter van wordt misschien als ze geen vragen meer kan deponeren dat ze dan minder wordt afgeleid van haar echte problematiek en daar mee aan de slag zal gaan
Klopt, maar dat kan enkel beheer doen, haar een permaban geven net zoals destijds op Viva. Daar vult/vervuilt zij iig het forum niet meer met het zoveelste (zelfde) topic, dus is zij uitgeweken naar hier.
Al vraag ik me ook steeds vaker af of het niet simpelweg trollen is? Ik bedoel, als je zo om contact verlegen zit, dan zou je ook wel vaker reageren lijkt mij.