Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


40er

40er

02-04-2016 om 18:06

Kaarsje voor mijn lieve vriendin en haar man. Spannend of de komende dagen goed gaan!
Hopen dat ze zo snel mogelijk kunnen opereren en de grootste gevaren dan geweken zijn.

voor E

Voor E.
En voor je man en kids. Alweer iemand met een strijd tegen kanker.

Je bent heel positief. Hoop dat alles goed komt.

Tink

Tink

28-04-2016 om 12:48

kaarsjes

Ik ben hier allang niet geweest, maar vandaag kom ik toch even een paar kaarsjes aansteken.

Eentje voor een lieve vriendin die net haar vader heeft begraven.
Eentje voor een lieve vriendin die over een korte tijd haar vader zal gaan verliezen.
En eentje voor een vriendin van wie de vader binnenkort een redelijk spannende operatie ondergaat, in de hoop op geen uitzaaiingen.

Soms heb je van die tijden..... dan komen al deze berichten tegelijk

Ik zet er nog eentje bij vanwege een toch wel narrow escape. En eentje voor iedereen die hier leest en ook een lichtje kan gebruiken.

Liefs Tink

Twee kaarsjes

Eentje voor Tink, vanwege die narrow escape. Een heel hardnekkig kaarsje!
Eentje voor de mensen in de verpleging die hun werk zo met hun hart doen, dat ze blijvend herinnerd worden. Speciaal E in dit geval, maar er zijn er gelukkig echt nog meer, die ongelooflijk goed voor een patiënt zorgen en ook nog voor zijn/haar dierbaren.

Hortensia

Hortensia

05-05-2016 om 11:37

Genista

Ik lees je bericht over je opgebaarde vader. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Als ik me goed herinner is je moeder ook niet zo lang geleden overleden?

Voor jou een mooie dikke kaars in alle kleuren van de regenboog!

Hortensia

Hortensia

05-05-2016 om 11:38

Tink

Narrow escape, bedoel je jezelf? Daar schrik ik van!

Ook voor jou een mooie, dikke, veelkleurige kaars!

Hortensia

Dank je wel! Inderdaad is mijn moeder afgelopen zomer overleden. Bij haar was het toch een heel plotseling einde, dat we niet hadden zien aankomen. Bij mijn vader lag dat anders, hoewel het eind toch nog veel sneller kwam dan verwacht. Maar we waren er gelukkig bij. Voor mijn vader was al het plezier van het leven af sinds mijn moeder er niet meer was. Ik ben blij voor hem dat hij rust heeft. Maar o, wat mis ik hem nu al!

Hortensia

Hortensia

05-05-2016 om 12:29

Ja, dubbel is dat, he...

Voor hem een bevrijding, voor jullie een gemis...

Sterkte!

Mijntje

Mijntje

05-05-2016 om 13:43

genista

Sterkte met het verlies van je vader. Wat snel, na je moeder. Heel verdrietig!

Puck

Puck

08-05-2016 om 19:38

ach Genista

Wat verdrietig dat je zo kort na je moeder nu ook afscheid moest nemen van je vader. Een hele mooie grote kaars voor jouw en je gezin.

dank jullie wel

Ik heb in de afgelopen week heel vaak "het is goed zo" gehoord. En ik weet, verstandelijk, dat het klopt. Maar mijn gevoel wil daar nog niet aan. Mijn hart wil nog niet accepteren dát ze allebei overleden zijn, laat staan dat er iets goed aan is.
Vorig jaar met moederdag hadden we reële, goede hoop dat alles goed zou komen met allebei. En nu, maar een jaar later zijn ze er allebei niet meer. Nu ben ik blij dat moederdag voorbij is, zodat ik niet aan één stuk door door de media word herinnerd aan het feit dat ik geen moeder meer heb - en sinds een week ook geen vader meer.

brigges

brigges

16-05-2016 om 04:13

Ik weet het even niet meer

Jeetje Peter wat maak je me nou. Rond een uur of vijf waren we nog met elkaar aan het appen over de mooie overwinning van Max Verstappen. Om half elf belde je me. Vreemd want we bellen nooit met elkaar we appen alleen minimaal twintig keer per dag. Ik kreeg je zus aan de lijn. Je bent plotseling overleden aan een longembolie.

Ik kan echt niet bedenken hoe het nu verder met me gaat. Je bent mijn beste vriendin, ook al ben je 100% een man . Je kent me beter dan ik mezelf ken. Van wie krijg ik nu elke morgen een berichtje met GM ? En appt me elke avond even een welterusten ? Ik ben je dankbaar voor het intens contact wat we vooral de laatste paar jaar hebben. Je bent mijn BFF dus ik ga ervan uit dat je zo nu en dan nog laat merken dat je er bent. Dag lieverd

Egel

Egel

16-05-2016 om 12:19

veel sterkte

Heel veel sterkte Brigges. Dat moet heel erg moeilijk en pijnlijk zijn!

Voor mijn mentorleerlinge

Die sinds 2 weken vecht tegen kanker. Lieve E. je bent pas 16, je hoort niet chemo te krijgen en te wachten op de uitslagen van de scans en biopten maar lol te maken met je vriendinnen en plannen te maken voor de zomervakantie. Ik brand een hele felle kaars voor genezing!
Sinilind

mijk

mijk

17-05-2016 om 17:46

Eentje ernaast

voor jouw en je klas Sinilind want dat zijn toch heel heftige dingen in een klas!

Sterkte!

Mijk

Marietje

Marietje

17-05-2016 om 20:01

Ook eentje ernaast

Wat heftig, Sini.

Bij mijn dochter zat een jongen bij haar in de brugklas die ook kanjer had.
Dat hakte er flink in, bij de hele klas.

Pennestreek

Pennestreek

30-05-2016 om 07:32

Vandaag steek ik een kaars op voor mezelf

Vandaag is onze trouwdag. En ik heb het er moeilijk mee. Nog steeds geen duidelijkheid, ook dat is zwaar.
Daarom een kaars voor mezelf. En ach, ik zet er ook een naast voor man. Ook hij lijdt hieronder.
En natuurlijk eentje voor de kinderen. Voor kracht en vooral geduld met hun ouders.
En ik zet er een hele dikke naast voor mijn zus en broer, op wie ik altijd kan rekenen, en voor al dei andere mensen die er voor me zijn als ik ze nodig heb.

Ik weet dat er veel ergere dingen zijn dan dit. Voor al die mensen, die het zwaarder hebben dan ik, ook een mooie kaars met een fel, warm vlammetje. Voor kracht en hoop en moed en geduld en vertrouwen.

Hortensia

Hortensia

30-05-2016 om 08:33

Pennestreek

"Ik weet dat er veel ergere dingen zijn dan dit."

Dat betekent niet dat jouw verdriet er minder toe doet.

Ik zet voor jou een heel mooie kaars neer met een warme vlam. Met een gebedje om meer zekerheid. Meer kracht. Meer zelfvertrouwen.

En een groepje mooie kaarsen voor alle lieve mensen die jou blijven steunen. Zo belangrijk!

Hortensia

Hortensia

30-05-2016 om 08:36

Deze is voor haar

Die lieve, malle vriendin die er altijd was, ook als je door omstandigheden je vriendschappen wat liet versloffen. Diezelfde vriendin die na een ongeluk is overleden en ons allemaal geschokt, verward, verbijsterd achterliet.

Sommige dingen zullen we nooit begrijpen.

Een kaars voor haar. We missen je zo...

En een kaars voor de familie die zo verschrikkelijk door elkaar geschud is.

Pennestreek

Pennestreek

30-05-2016 om 09:17

Ach Hortensia

Jeetje meis, ik sla even een virtuele arm om je heen {{{Hortensia}}}

Hortensia

Hortensia

30-05-2016 om 09:30

Pennestreek

En ik om jou, want jouw verdriet verdient ook aandacht!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

30-05-2016 om 10:55

Och Genista

Nu valt het kwartje.
Sterkte!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

30-05-2016 om 11:02

En ook een kaarsje voor mijn vader

Onverwacht overleden. Pap wat laat je een leegte achter.

En een kaarsje voor mijn moeder, die haar steun en toeverlaat en haar houvast kwijt is.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

30-05-2016 om 11:07

Brigges, Sinilind, Pennestreek, Hortensia

Ook een mooie kaars voor jullie!

Hortensia

Hortensia

30-05-2016 om 11:38

Ginny

Voor jou een extra kaars. Vanwege het onverwachte overlijden van je vader.
En ook een mooie kaars voor je moeder. En voor iedereen die je vader zo plotseling moet missen.

Sterkte!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

30-05-2016 om 11:50

Dankje Hortensia

Het is al met al nogal een tragische aangelegenheid dus je kaarsje doet me echt goed.

Wat is de wereld soms toch hard hè....

Hortensia

Hortensia

30-05-2016 om 12:15

Ginny

Vooral die dood kan zo ellendig hard toeslaan. Vooral als je het niet zag aankomen...

Hortensia

Hortensia

30-05-2016 om 15:36

Heel veel kaarsen

Voor de familie en vrienden van die jongeman die vanmorgen een onherroepelijke beslissing nam. Niemand weet waarom! Afgelopen weekend nog pret, feest, saamhorigheid. En vanmorgen kwam daar een eind aan.

Ik kende hem zelf niet, maar het was een vriend van één van mijn kinderen en een graag geziene gast binnen het jongerencircuit van ons dorp. Die jongeren zijn inmiddels bij elkaar gekomen om het samen te verwerken. Het fijne gevoel na een feestelijk weekend is omgeslagen in diepe rouw...

Aagje Helderder

Aagje Helderder

03-06-2016 om 19:28

Jeetje Ginny

Ik lees het nu pas, je vader is overleden. Wat verdrietig!

Een kaarsje voor hem, maar ook een extra dikke voor jou en je gezin! Sterkte met afscheid nemen!

Aagje

Kaarsje voor Ginny

En je vader. Gecondoleerd meid.
Onverwacht, dat is ook erg moeilijk lijkt me...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.