Home » Forum » Kaars blijft branden 0

Kaars blijft branden

717 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Ginny Twijfelvuur
Ja

Het was een slechte week.
Ik heb voor alle slachtoffers ook een kaarsje aangemaakt 🕯

Flavia
Nog maar 1 erbij

Voor het gezin in Papendrecht.

En ik zet er een derde algemene bij voor iedereen die het nodig heeft.

akka
voor de jongens uit Smilde

die verongelukt zijn na een voetbaltraining afgelopen woensdag. Beide slechts 19 jaar.
En ook een dikke kaars voor de andere 3 inzittenden, die het wel hebben overleefd.

Tijgeroog
Voor m'n lieve schoonzus

Na een paar met steeds nieuwe medicijnen die hoop of extra tijd gaven is de hoge hoed nu echt leeg. En wat lijkt het nu hard te gaan...

En ook een kaarsje voor m’n zwager en zeker ook voor m’n neefje en nichtjes. Ze hebben hun moeder nog zo hard nodig...

Lilian1
Tijgeroog

Een kaarsje erbij van mij voor hen,maar ook voor jou!

Tijgeroog
Nog een keer...

Voor m’n lieve schoonzus en haar gezin. Ze is naar een hospice, de kinderen is verteld dat ze niet meer thuis komt en ik voel me zo leeg, zo verdrietig...

Doenja
Tijgeroog

Wat intens verdrietig en dichtbij! Wat doe je het goed met je zelfgekookte maaltijden. Jouw steentje. Sterkte.

Lilian1
Tijgeroog

Dikke knuffel voor jou.
Voor je schoonzus een mooie kaars voor een rustig en waardig einde dat nu echt dichtbij komt.

Ginny Twijfelvuur
Kaarsje en knuffel

Voor de Tijgeroog en haar schoonzus.

Kaaskopje
Wat een verdrietige tijd..

is dit voor jullie allemaal. Heel veel sterkte.

Ely
Ach Tijgeroog

Wat ontzettend verdrietig. Kaarsje voor jullie allemaal, een ieder één, omdat verdriet om een gezamenlijke situatie toch ook heel individueel en alleen kan voelen en elk verdriet mag er zijn (al zou sommig verdriet verbannen moeten worden, als dat kon)

Tijgeroog
Dank

Wat fijn, zulke reacties.

Wilgenkatje
voor mijn zwager

Net een paar jaar met pensioen en nu geconfronteerd met de diagnose Alzheimer. Het leven gaat er heel anders uitzien voor hemzelf en zijn naasten en het is spannend hoe en wanneer.

Tijgeroog
Voor m'n lieve schoonzus

Slaap zacht... 💔

Lilian1
tijgeroog

Wat verdrietig!! Een hele mooi kaars voor je schoonzus en voor jou een dikke dikke knuffel!!

MoederMop
Tijgeroog

Sterkte...

Anoniem
Mijn lieve vader

Ik wil graag een kaarsje branden voor mijn lieve vader die gisteravond is overleden.....😥

Anneque
Ach, anoniem

Gecondoleerd, ik zet een kaarsje ernaast.
Sterkte!

Kaaskopje
Anoniem

Wat verdrietig Anoniem. Heel veel sterkte.

Kaaskopje
Wilgenkatje

Oh, dat was ongetwijfeld een klap voor hem en iedereen om hem heen. Jij ook sterkte.

Urslau
Ah tijgeroog

Wat een verdrietig nieuws. Sterkte voor jullie en haar gezin. Weet helaas wat het is om iemand te missen.

Urslau
En ook voor Anoniem

Wat een rotgevoel zal het geven. Het oude jaar afsluiten en een nieuw jaar beginnen. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.

Sterkte

Kaaskopje
Tijgeroog

Zo snel toch nog... Heel veel sterkte.

tsjor
Ach anoniem

Ik zet er een kaarsje bij voor je vader. Wat verdrietig.

Tsjor

Anoniem
Wat zijn jullie lief

Heel erg bedankt! Doet mij goed!

Tijgeroog, heel veel sterkte, wat een verdriet.....

pind@
Voor ons gezin

Afgelopen donderdag kreeg mijn man een hartinfarct. De kinderen (18 & 16) zijn danig van het padje. Hij leeft gelukkig maar het heeft veel impact gehad.
En voor mezelf omdat ik alle ballen in mijn eentje hoog wil/moet houden. En ik ben zo moe.....

mirreke
Ach pind@

wat een schrik... Wat heerlijk dat je man nog leeft, maar nu moeten jullie weer gaan opbouwen. Ik hoop dat je man er goed uitkomt.

Een mooie kaars voor jullie allemaal. En voor jou een dikke knuffel. Het is niet niks.

Wilgenkatje
wat een schrik!!

Nou, dat heeft zeker veel impact! Ineens dringt de kwetsbaarheid van het bestaan zich angstig aan je op. Veel sterkte.

Sally MacLennane
Pind@

Ik wil vooral JOU sterkte wensen. Omdat alle aandacht nu uit zal gaan naar je man,maar jij degene bent die de ballen hoog moet houden, en je klinkt heel moe...

Kaaskopje
Och pind@

Wat een week heb je achter de rug! Jij als vrouw van en moeder van hebt ook aandacht nodig om dit te kunnen verwerken. Krijg je wel?

Pagina's