Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

23-09-2018 om 10:24

Het was een slechte week.
Ik heb voor alle slachtoffers ook een kaarsje aangemaakt 🕯

Flavia

Flavia

23-09-2018 om 12:51

Nog maar 1 erbij

Voor het gezin in Papendrecht.

En ik zet er een derde algemene bij voor iedereen die het nodig heeft.

voor de jongens uit Smilde

die verongelukt zijn na een voetbaltraining afgelopen woensdag. Beide slechts 19 jaar.
En ook een dikke kaars voor de andere 3 inzittenden, die het wel hebben overleefd.

Tijgeroog

Tijgeroog

23-09-2018 om 21:51

Voor m'n lieve schoonzus

Na een paar met steeds nieuwe medicijnen die hoop of extra tijd gaven is de hoge hoed nu echt leeg. En wat lijkt het nu hard te gaan...

En ook een kaarsje voor m’n zwager en zeker ook voor m’n neefje en nichtjes. Ze hebben hun moeder nog zo hard nodig...

Knutselkei

Knutselkei

23-09-2018 om 22:00 Topicstarter

Tijgeroog

Een kaarsje erbij van mij voor hen,maar ook voor jou!

Tijgeroog

Tijgeroog

14-11-2018 om 17:17

Nog een keer...

Voor m’n lieve schoonzus en haar gezin. Ze is naar een hospice, de kinderen is verteld dat ze niet meer thuis komt en ik voel me zo leeg, zo verdrietig...

Doenja

Doenja

14-11-2018 om 18:05

Tijgeroog

Wat intens verdrietig en dichtbij! Wat doe je het goed met je zelfgekookte maaltijden. Jouw steentje. Sterkte.

Knutselkei

Knutselkei

14-11-2018 om 18:53 Topicstarter

Tijgeroog

Dikke knuffel voor jou.
Voor je schoonzus een mooie kaars voor een rustig en waardig einde dat nu echt dichtbij komt.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

14-11-2018 om 19:22

Kaarsje en knuffel

Voor de Tijgeroog en haar schoonzus.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-11-2018 om 19:50

Wat een verdrietige tijd..

is dit voor jullie allemaal. Heel veel sterkte.

Ely

Ely

15-11-2018 om 01:05

Ach Tijgeroog

Wat ontzettend verdrietig. Kaarsje voor jullie allemaal, een ieder één, omdat verdriet om een gezamenlijke situatie toch ook heel individueel en alleen kan voelen en elk verdriet mag er zijn (al zou sommig verdriet verbannen moeten worden, als dat kon)

Tijgeroog

Tijgeroog

15-11-2018 om 08:58

Dank

Wat fijn, zulke reacties.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

19-11-2018 om 19:03

voor mijn zwager

Net een paar jaar met pensioen en nu geconfronteerd met de diagnose Alzheimer. Het leven gaat er heel anders uitzien voor hemzelf en zijn naasten en het is spannend hoe en wanneer.

Tijgeroog

Tijgeroog

12-12-2018 om 13:54

Voor m'n lieve schoonzus

Slaap zacht... 💔

Knutselkei

Knutselkei

12-12-2018 om 15:34 Topicstarter

tijgeroog

Wat verdrietig!! Een hele mooi kaars voor je schoonzus en voor jou een dikke dikke knuffel!!

Tijgeroog

Sterkte...

Anoniem

Anoniem

30-12-2018 om 23:13

Mijn lieve vader

Ik wil graag een kaarsje branden voor mijn lieve vader die gisteravond is overleden.....😥

Ach, anoniem

Gecondoleerd, ik zet een kaarsje ernaast.
Sterkte!

Kaaskopje

Kaaskopje

31-12-2018 om 00:55

Anoniem

Wat verdrietig Anoniem. Heel veel sterkte.

Kaaskopje

Kaaskopje

31-12-2018 om 00:56

Wilgenkatje

Oh, dat was ongetwijfeld een klap voor hem en iedereen om hem heen. Jij ook sterkte.

Ah tijgeroog

Wat een verdrietig nieuws. Sterkte voor jullie en haar gezin. Weet helaas wat het is om iemand te missen.

En ook voor Anoniem

Wat een rotgevoel zal het geven. Het oude jaar afsluiten en een nieuw jaar beginnen. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.

Sterkte

Kaaskopje

Kaaskopje

31-12-2018 om 01:13

Tijgeroog

Zo snel toch nog... Heel veel sterkte.

Ach anoniem

Ik zet er een kaarsje bij voor je vader. Wat verdrietig.

Tsjor

Anoniem

Anoniem

31-12-2018 om 23:00

Wat zijn jullie lief

Heel erg bedankt! Doet mij goed!

Tijgeroog, heel veel sterkte, wat een verdriet.....

Voor ons gezin

Afgelopen donderdag kreeg mijn man een hartinfarct. De kinderen (18 & 16) zijn danig van het padje. Hij leeft gelukkig maar het heeft veel impact gehad.
En voor mezelf omdat ik alle ballen in mijn eentje hoog wil/moet houden. En ik ben zo moe.....

mirreke

mirreke

16-01-2019 om 17:17

Ach pind@

wat een schrik... Wat heerlijk dat je man nog leeft, maar nu moeten jullie weer gaan opbouwen. Ik hoop dat je man er goed uitkomt.

Een mooie kaars voor jullie allemaal. En voor jou een dikke knuffel. Het is niet niks.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

16-01-2019 om 19:18

wat een schrik!!

Nou, dat heeft zeker veel impact! Ineens dringt de kwetsbaarheid van het bestaan zich angstig aan je op. Veel sterkte.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

16-01-2019 om 19:20

Pind@

Ik wil vooral JOU sterkte wensen. Omdat alle aandacht nu uit zal gaan naar je man,maar jij degene bent die de ballen hoog moet houden, en je klinkt heel moe...

Kaaskopje

Kaaskopje

17-01-2019 om 00:11

Och pind@

Wat een week heb je achter de rug! Jij als vrouw van en moeder van hebt ook aandacht nodig om dit te kunnen verwerken. Krijg je wel?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.