Home » Forum » Kaars blijft branden 0

Kaars blijft branden

739 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Kaaskopje
Lief Geerke!

Ja, je bent OO-familie of niet. Jij hoort bij de "generatie" van een tijdje geleden, net als zoveel die hier actief zijn gebleven. Ik leefde heel erg met jullie mee. Uit ervaring weet ik dat de scherpe randjes van leed afgaan, maar het blijft onderdeel van wie je bent.

Een dag in november en ook in december zijn al 31 jaar dagen die in het teken staan van "leed" (zoontje) maar ook van vertrouwen in een gezamenlijke toekomst (huwelijk). Toen wel een ingewikkelde combinatie, zo kort op elkaar. De beelden van vooral november zijn nog ontzettend als van gister. Dat zal altijd zo blijven. Ik vind dat zelf niet erg. Het hoort (helaas) bij ons.

Jouw berichten herinner ik mij als "die slaan zich er samen wel doorheen". Dat is denk ik ook gebleken 😊.

Fijne kerstdagen!

pind@
Voor pap

Vol ongeloof nog steeds. Jij asbestkanker. Maar wat ben je sterk.
Ik ben trots op je papa. En ik duim heel hard dat de behandeling aanslaat....

Lilian1
Sterkte pind@

Ik duim mee!

Knor
Pind@

Veel sterkte, ik duim ook!

Vriendin
Kaarsjes voor mijn lieve vriendinnen

die zo van het leven hielden maar het toch los moesten laten.

De een overkwam het bijna zonder dat ze er erg in had, de ander met veel pijn en moeite. Allebei veel te jong.

Voor mezelf ook een kaarsje omdat ik ze zo ontzettend mis. 😘🔥❤️

Ook vriendin
Ik ook

Ook voor mijn twee vriendinnen waarvan we afscheid moesten nemen. Wat een verdriet, vooral voor hun mannen en kinderen die mama echt niet kunnen missen, maar ook voor iedereen eromheen. Zoveel. dingen zullen nooit meer hetzelfde zijn.

Vriendin
Sterkte Ook vriendin

Het is zo naar.

Lilian1
Sterkte

Dat lijkt me zo erg. Zo jong en nog zo nodig.
Afgelopen jaar wat begrafenissen gehad van oudere mensen die een mooi leven hebben gehad, daar heb ik vrede mee.

Treurwilg
Voor jongste dochter

Hartje klopte niet meer op de eerste termijnecho van haar eerste kind op komst.
Ze zijn allebei zo verdrietig....
treurige jaarwisseling zo.

Ben er zelf ook van slag van, net als mijn man. ‘ het was zo’n mooi vooruitzicht’

Kaarsje voor de jonge nu-toch-geen-ouders.

Aagje Helderder
Ach Treurwilg

Wat verdrietig voor jullie dochter en partner. Kaarsje erbij voor hen en jullie.

Lilian1
Och treurwilg

Wat verdrietig! Een kaarsje erbij voor jullie allemaal!

Dendy Pearson
Och

Och Treurwilg, wat een naar bericht.
Kaarsje erbij van mij!

Kaaskopje
Ach wat verdrietig

Hopelijk neemt ze zichzelf niets kwalijk. Het is stomme pech.

Dendy Pearson
Voor meneer Aart

Ik vond het zo’n naar bericht, meneer Aart overleden. Vooral de manier waarop raakt me.
Ik brand een kaarsje voor hem en voor degene die hij achterlaat.

tsjor
Ook

Voor Aart Staartjes en iedereen die hij achterliet in hun kindertijd.
Tsjor

AnneJ
Ach

https://www.ncrvgids.nl/tv-toen/tv-toen-woord-woord/

Een verkeersongeluk helaas! Ik zie het nog voor me dat hij voorlas uit de Kinderbijbel bij Woord voor Woord, op de nog zwart-wit tv. Blond half lang haar, wel netjes gekamd, en een bijbel met van die waterverfprenten die leken op de figuurtjes op het flanelbord in de kerk.
Een kaarsje voor zijn familie en vrienden maar ook voor iedereen die zulke levendige en goede herinneringen heeft aan de programma's en series waar hij in optreedt. Ik ken geen kind die niet weet wie Aart Staartjes is. Mijnheer Aart. Alle kinderen zagen zijn programma's.
Actief tot op hoge leeftijd. Nog niet zo lang geleden de serie 'Als de dijken breken'.

Een Nederlands Icoon. Bij de kroning hadden studenten een lied gemaakt waarin de koning zo Nederlands was als 'mijnheer Aart'.

Anneque
Meneer Aart

Een kaarsje voor u.
Rust zacht.

Lilian1
Kaars

Een kaars voor de mopperbuurman meneer Aart, die vooral niet aardig gevonden wilde worden en daarom juist indruk maakte.

Pagina's