Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes gevraagd

De man van een bekende forummer, die liever anoniem blijft, is vannacht op de ic opgenomen en geïntubeerd. Zij hebben beiden corona opgelopen maar zij is gelukkig aan de beterende hand.

Laten we een kaarsje branden voor het spoedige herstel van haar man en voor haarzelf.


Een kaars voor verder stabiel herstel!

Kaarsje erbij. Goed te horen dat de situatie stabiliseert.

Bekende onbekende forummer... heel veel medeleven van mijn kant en  sterkte toegewenst. 

Sterkte forummer. Hoop dat jullie weer spoedig samen kunnen zijn.

Kaarsje erbij 

Forumbeheer

Forumbeheer

18-02-2021 om 22:09 Topicstarter

Geweldig nieuws. De echtgenoot van de bekende forummer is van de invasieve beademing af en wakker gemaakt. Hij is nu buiten levensgevaar. Zijzelf heeft nu geen klachten meer dus het lijkt erop dat het allemaal de goede kant op gaat.

Pfffff... Gelukkig! Veel sterkte gewenst met het verdere herstel.

Geweldig. Je houdt je hart vast. Gelukkig dat beiden nu herstellend zijn.

Het is een superfijn bericht. 

Al heb ik helaas geen idee over welke forummer het gaat. In het kader van meeleven met de hele wereld, je gunt iedereen van harte herstel. 

Gefeliciteerd!  

Fijn! Wat een opluchting voor alle betrokkenen. Hopelijk gaat de weg vanaf hier vooral nog omhoog. Sterkte met verder herstellen! 

Ha, wat een goed bericht. Sterkte met het verdere herstel. Wat een spannende tijden.

 En wel benieuwd om wie het gaat. 

Wat een goed bericht!

(Ik ook niet hoor Egel )

Geweldig. Tsjor

Fijn!!! Veel sterkte met herstellen!

Forumbeheer

Forumbeheer

19-02-2021 om 19:14 Topicstarter

Update

Vandaag is de man van Triva (want dat was de bekende forummer) naar de gewone afdeling verhuisd. Ze wil jullie bedanken voor alle lieve woorden en kaarsjes. Pas goed op je zelf. Covid19 treft ook mannen zonder overgewicht, van onder de 50, die niet roken en gewoon helemaal gezond waren!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.