Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes gevraagd

De man van een bekende forummer, die liever anoniem blijft, is vannacht op de ic opgenomen en geïntubeerd. Zij hebben beiden corona opgelopen maar zij is gelukkig aan de beterende hand.

Laten we een kaarsje branden voor het spoedige herstel van haar man en voor haarzelf.


Ah, fijn te horen. En ja ik had mijn vermoedens al. Hopelijk zijn de jongens gezond gebleven!

Goed om te horen. Nu een kaarsje voor een voorspoedig herstel!

Een kaarsje voor voorspoedig herstel. Een hele opluchting dat de weg terug is ingezet. Goede moed gewenst !

Wat fijn nieuws. Ik steek nog even een extra kaarsje aan voor een voorspoedig verder herstel!

Wat een fijn nieuws. Veel sterkte met het verdere herstel. 

Goed nieuws, sterkte met herstel. 

Beterschap Triva en echtgenoot. Fijn om te lezen dat het langzaam aan wat beter gaat. 

Aaah Triva, heel veel beterschap!!!

Wat fijn!

En ook ik had een vermoeden, ze was zo stil de laatste tijd.

Sterkte Triva, wat een heftige tijd moet dit zijn voor jullie. Fijn om te horen dat het nu richting herstel gaat. 

Dank allen, het was een ontzettend zware periode, dat wens je je ergste vijand niet toe. Herstel gaat lang duren maar dat maakt ons niks uit. Overigens had ik een nieuwe nick maar door mijn stokpaardjes vinden jullie mij zo wel weer terug. 

Triva, weer welkom met alle stokpaardjes die je maar kunt hebben 😀. 

Wat fijn om van je te horen Triva. Heel veel sterkte nog de komende periode, hopelijk een heel voorspoedig herstel! 

Beterschap gewenst!

Geweldig dat je terug bent Triva, en super fijn dat jullie weer kunnen opbouwen na deze angstige periode. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.