Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor mijn oom en mijn familie

die ook vecht tegen die rotziekte! Die niet goed tegen de chemokuren kan en waarbij nu weer een andere dosering geprobeerd gaat worden. Spannend! Een kaars voor hem en zijn gezin!
Voor mijn verdere familie omdat deze vorm van kanker waarschijnlijk toch familiair/erfelijk is en dat dat waarschijnlijk grote gevolgen en spannende momenten voor ons zal gaan zorgen... een zee van kaarsjes (hele grote familie )

En verder

iedereen die ik hier niet bij naam noem maar die het wel nodig heeft; een grote kaars die lang zal branden!

kaatje1972

kaatje1972

17-08-2010 om 17:19

Voor de zus van mijn vriendin

Een hele grote kaars voor de zus van mijn vriendin die inmiddels haar tweede chemo achter de rug heeft en er nog 3 gaat krijgen en ook nog eens 6 weken lang bestraald zal moeten gaan worden.
En ook een kaarsje voor mijn vriendin en de familie want voor hun is dit alles natuurlijk ook verschrikkelijk!!

Kaatje1972

Jacoline29

Jacoline29

17-08-2010 om 18:39

Mezelf

Ik heb na lang nadenken besloten om mijn linkerborst ook te laten amputeren,denk dat het een goede beslissing is,maar het doet wel pijn,krijg wel weer een reconstructie gelijk.Ik wil nooit meer borstkanker krijgen!!

Rafelkap

Rafelkap

17-08-2010 om 18:47

Jacoline

Wat een verschrikkelijk moeilijke en dappere beslissing! Ik wens je alle sterkte van de wereld!

Mezelf...

omdat ik morgen een mammografie van beide borsten moet laten maken. "voor de zekerheid" volgens de huisarts, maar ik vind het verrekte eng.

Voor jacoline

Pffff meid, wat een dappere beslissing heb je genomen. Kaarsje voor vertrouwen, kracht en moed de komende tijd.

Jacoline

Wat een ongelooflijk moeilijke en moedige beslissing heb je genomen! Heel, heel veel sterkte met alles!

Sanneke

Ook voor jou heel veel sterkte! Hopelijk vals alarm...

Delfgauwenaar

Delfgauwenaar

18-08-2010 om 11:39

Vader en kindje

Voor de 37-jarige vader en zijn 3-jarige dochter, die vannacht door brand om het leven zijn gekomen en natuurlijk voor de moeder en het kindje dat naar het ziekenhuis is gebracht. Kom er telkens langs en zie brandweer, politie, witte pakken, afzettingen inmiddels, veel fotografen, ontredderde buren die vannacht hun huis hebben moeten verlaten en nu maar een beetje rondhangen niet wetend wat te doen, misschien wachtend tot de politie ze komt horen en intussen vraagt iedereen zich vertwijfeld af of ze het gezin kennen, alsof het minder erg is als je ze niet kent. Over klein uurtje komt jongste thuis uit school, ik hoop maar dat ze geen brief bij zich heeft.

Jacoline29

Jacoline29

18-08-2010 om 11:40

Ook voor jouw sanneke

hoop echt vals alarm,want BK S***s.Ik heb er helaas ervaring mee.

Voor jacoline en sanneke

Voor beiden een megagrote kaars!!

Dank!

Wat lief! Gelukkig was het vals alarm! Ik zet hier een hele grote kaars neer uit dankbaarheid...

Petra-

Petra-

18-08-2010 om 22:45

Voor cor

omdat we ook na 12 jaar jou niet vergeten zijn! Waar we ook gaan, jij gaat mee in ons hart!

Jacoline29

Jacoline29

19-08-2010 om 08:28

Dank jullie wel

en sanneke blij dat het vals alarm was!!!Ik gun het mijn ergste vijand niet om kanker te krijgen.

Conny mus

Een fantastisch correspondent is overleden. Een groot verlies voor zijn familie, vrienden en voor RTL. Hij mocht maar 59 jaar worden.

HET gezicht van de berichtgeving het het Midden-Oosten. Ben er stil van...

Rust zacht Conny.

Jacoline29

Jacoline29

20-08-2010 om 14:08

Conny

hartaanval is hem fataal geworden,hij was nb op vakantie
rust zacht conny,rust zacht.

Voor conny mus

eindelijk verlost van de warboel in het Middenoosten

Schoonzoon

gehoord dat onze aanstaande schoonzoon dat toch niet gaat worden. Het knulletje zal zijn overleden voor zijn 9e! Mijn dochter weet nog van niets, ik kan aan bijna niets anders denken. Het zet alles weer even flink in perspectief, maar wat had ik het graag anders gezien.

een heel dikke kaars voor hem, zusje en ouders en alle andere betrokkenen. Wat is dit naar!

Jons

Dirkje

Dirkje

21-08-2010 om 12:31

Jons

wat intens verdietig..... Een kaarsje ja, wetend dat de dikste kaars niet goed genoeg om het verdriet en de duisternis te verdrijven.....

Rembrand

Rembrand

21-08-2010 om 16:54

Voor de dochter van mijn collega.

en ook voor mijn collega zelf.
Haar dochter kreeg gisteren toch de miskraam die ze al twee weken voelde aankomen.
Mijn collega en haar familie konden goed nieuws en uitkijken naar een kleintje in de familie zo goed gebruiken. Dit jaar was echt een rotjaar voor hen...
M.

Voor d -- de zus van een lieve vriendin

We steken een kaars aan en hopen en bidden voor een spoedig herstel!
Dat woensdag alles maar gewoon door mag gaan zoals gepland was!

Bastet

Bastet

22-08-2010 om 17:44

Meisje

Voor het meisje wat hier in de buurt zwaar mishandeld is,en met spoed is afgevoerd met de traumahelicopter...de dader wordt nog gezocht met de politiehelicopter...ik hoop maar dat je het redt....
Bastet

Hillary

Hillary

23-08-2010 om 10:44

Bastet

Het was een vrouw van 54, ze is inmiddels overleden, staat op westonline.nl. Volkomen onduidelijk wat en waarom. Ook een kaarsje voor deze mevrouw.

Bastet

Bastet

23-08-2010 om 11:09

Klopt

Ik las gisteravond dat het een vrouw was,in de eerste berichten stond meisje.Maakt het niet minder afschuwelijk,wat vreselijk dat ze is overleden....
Bastet

Jacoline29

Jacoline29

23-08-2010 om 11:29

Mezelf

vandaag gesprek met chirurg gehad,half nov is het definitief afscheid nemen van de linker kant,de kans is heel groot dat het erfelijk is,in dat laatje lig ik zei de chirurg.definitief weten we het in september.ben blij met de beslissing,want er komt steeds meer boven water betreft bk in de familie helaas

Jacoline

een dikke kaars voor jou en je dierbaren! Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Ook voor alle andere mensen die er eentje nodig hebben, een prachtige kaars aangestoken.

liefs,
jons

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

24-08-2010 om 22:11

Voor mijn lief

omdat ze het zo moeilijk heeft. Een mooie felle kaars voor jou!!

Romanie en jesse*

Een mooi stoer kaarsje voor jullie! Romanie, je gemis is zo herkenbaar en voelbaar in je berichtjes; het is oneerlijk zwaar...

Voor de 'schoonzoon' van jons

Pfff... wat een heftig berichtje! Wat een wetenschap om mee te leven, om koud van te worden. Een kaars voor hem en zijn dierbaren, maar ook voor je dochter. Weet ze het al?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.