Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jacoline

ik steek nog een kaarsje voor je aan!

Hasse simonsdochter

en ook voor jullie!

En toch ook

weer voor onszelf... op dit moment zijn de 'werkmannen' boven me bezig in het oude kamertje van ons mannetje. Afgelopen maanden hebben wij langzaam zijn kamertje steeds meer 'ontmanteld'. In de vakantie samen met zoonlief het behang er af getrokken; hij had de grootste lol, maar ik deed dat met een verschrikkelijke brok in mijn keel. Ik voelde me gewoon schuldig.
Ons andere mannetje krijgt de kamer. Zijn kamertje is zo klein, er past niet eens een eenpersoonsbed in en hij groeit nu toch wel uit zijn peuterbedje. Anders was er een grote verbouwing op zolder nodig geweest. Nu stond Jorams kamer leeg. Jongste wil niets liever dan in die kamer slapen en het liefst zou hij alles hetzelfde laten, maar dat zagen wij niet zitten. Maar dit is ook erg heftig en zwaar...

Jacoline29

Jacoline29

26-08-2010 om 15:53

Heli

van mij ook een kaars voor jouw.
Wat zal het moeilijk zijn voor je.

soepstengel

soepstengel

26-08-2010 om 18:38

Och heli

wat lijkt me dat moeilijk! een mooie kaars voor jou!

Bastet

Bastet

26-08-2010 om 19:27

Ach heli

Ik stond ook ooit onze babykamer opnieuw te behangen voor een nieuwe baby,terwijl onze eerste was overleden,ik weet het nog zo goed,terwijl het al zo lang geleden is....knuffel voor jou!
Bastet

Heli - 'schoonzoon'

Lief dat je het vraagt. De school heeft gisteren de kinderen geinformeerd. Daarbij werd gemeld dat hij ziek is in zijn hoofd en dat hij daardoor af en toe 'rare' dingen kan doen (scheef lopen, kwijlen). Meer niet.
Toch kwamen ze vandaag met de vraag, kan ... doodgaan? ik heb eerlijk gezegd dat dat waarschijnlijk wel zo is. Mijn dochter zei toen meteen dat ze dan naar de begrafenis wil... slik.
De kinderen zijn toevallig (?) 2 weken terug met oma op de begraafplaats geweest, dus ze waren daar al een beetje mee bezig.
Hij mag binnenkort met zijn favoriete voetbalteam mee het veld op, zijn grootste droom is prof-voetballer worden! En dan mag hij dit doen, omdat hij zo ziek is. Bah.

Ik zag het joch vandaag lopen en het viel me op dat hij toch wel snel achteruit lijkt te gaan...

Nog maar eens een heel vette kaars voor hem en zijn familie.

Jons

Asa Torell

Asa Torell

26-08-2010 om 22:24

Heli

Wat wrang, iets wat leuk is voor je jongste en zo zwaar en confronterend voor jullie.

Voor de overbuuv

van hier recht tegen over 5aug te horen gekregen dat ze getroffen is door die vreselijke rotziekte en nu is haar einde nog maar een kwestie van een paar dagen zucht...
Mooie kaars voor haar man kinderen en kleinzoon.

Voor iedereen

Die vandaag afscheid moeten nemen van een jongetje van 2-en-half. Het zou niet moeten mogen..........

Heli

Heel dikke kaars voor jou - wat moeilijk....

Beetje voor mezelf

Soms is het moeilijk als je ineens mensen tegenkomt die ons verhaal NIET kennen. Dat ben ik niet meer gewend. Eén van mijn kleuters in mijn klas op mijn school vraagt me de allereerste dag "is dat jouw baby juf" als ze mijn ketting met fotootje van Enzo* ziet. Ja, dat is mijn baby. "Hoeveel jaar is je baby juf". Ik kon haar niet vertellen dat mijn baby niet meer leeft, heb "op deze foto is de baby nog nul" gezegd, tenslotte is hij op die foto 8 maanden, dus dat klopt. Maar ik ben even gauw over iets anders begonnen. Kon het haar niet zeggen.

Branca

voor je overbuuv..... wat hard he.

Wiesje

Wiesje

27-08-2010 om 11:38

Voor mijn lieve moeder

Bijzondere mensen sterven niet
zij gaan wel
maar blijven toch voor altijd.....

Lieve mem, ik mis je! Nog maar zo kort geleden, maar alweer één jaar zonder jou!

Geerke

Pfff... ook moeilijk. Heel begrijpelijk dat je zoiets niet wilt zeggen. Tenminste niet op zo'n moment. Heb je nu de kleuters?
Ik weet de juf van ons mannetje en hij zelf ook, het vooral moeilijk hadden met het vertellen van sommige Bijbelverhalen en die dan ook aangreep om het er over te hebben.

Te vroeg

op verzenden gedrukt... ook een kaars voor jullie!
liefs!

Voor

de pasgeboren zoon van een kennis; te vroeg geboren en het leek goed te gaan, maar is nu toch naar een ander ziekenhuis met nicu gebracht en aan de beademing gelegd.
Een kaarsje voor het mannetje en voor zijn ouders!

Voor liesbeth

omdat ik wéét dat je hem goed gebruiken kan - ik mis je zo xx

En voor pilar

Omdat het soms even niet meezit.... liefs x

Mickey

omdat je altijd zo betrokken bent bij anderen terwijl jijzelf ook je ouders moet missen..
Een mooie kaars voor een mooi mens!
Liefs!

Nog een kaars

voor het mannetje van een kennis van me; hij is niet alleen te vroeg geboren maar blijkt nu ook nog een ernstige hartafwijking te hebben waaraan hij binnenkort geopereerd moet worden. Heel spannend!
Een stoere blauwe kaars voor hem en zijn ouders!

Kriwi

Kriwi

31-08-2010 om 22:14

Een kaars

Voor mijn vriendin die net de diagnose van de gedragsstoornis van haar kind heeft gekeregen en zo onzeker en onrustig is.... Drie jaar terug zaten wij in precies dezelfde situatie en ik weet hoe ze zich voelt.....

Voor mijn collega

Wat moet het erg zijn als je eigen kind geen andere uitweg meer ziet dan uit het leven te springen. Een kaarsje voor jou, omdat je op deze afschuwelijke manier je zoon verliezen moest.

Voor mijn zoon

een kaarsje voor jou, een mooie groene, je lievelingskleur. Omdat je zo goed je best doet, zo dapper door gaat, maar je begrijpt zo vaak de wereld om je heen niet. Jouw verdriet raakt me, ik huil met je mee en zal er altijd voor je zijn, dappere dodo.

dikke kus van mama

Bastet

Bastet

01-09-2010 om 11:33

Klasgenootje

Voor een meisje uit mijn dochters klas,de kanker is terug,en nu ook nog een amputatie moeten ondergaan...wij denken aan je!
bastet

Minet

Minet

01-09-2010 om 19:20

Voor purk en iedereen

Wat is het toch zwaar he purk, kon je het maar makkelijker maken voor hem!
Ook een dikke kaars voor alle anderen die verdriet hebben om mensen die dichtbij of wat verder van hen af staan.

Petr@

Petr@

01-09-2010 om 20:58

Purk

Ik zet er een groene kaars naast voor jouw dappere dodo...
kuz,
Petr@

Rembrand

Rembrand

02-09-2010 om 00:02

De vader van mijn schoonzus.

Hij is gisteren opgenomen met een longembolie en voelt zich echt heel naar. Ik hoop dat ze kunnen vinden hoe het is gekomen en dat hij zich snel beter en minder benauwd zal voelen.
M.

Mickey

Mickey

02-09-2010 om 19:48 Topicstarter

Mien, wat lief!

Toevallig moest ik veel aan mijn moeder denken deze week. Ik zit de augustus 2001 draad terug te lezen met daarin o.a. het overlijden van de moeder van een mede-augustusmama (net als de mijne aan kanker overleden), het kwam weer even heel dichtbij allemaal.
En dan lees ik dit berichtje van jou Mien! Wat ontzettend lief.
Ik zet een kaarsje neer voor jouw Fleur, ook zij is niet vergeten!

Liefs, Mick

Mickey

Mickey

02-09-2010 om 19:53 Topicstarter

En nog meer kaarsjes

Voor alle mama's en papa's die er niet meer zijn.
Voor iedereen die een kind(je) mist, speciaal ook even voor Heli die zoiets ontzettend moeilijks aan het doen is.
Voor alle mensen groot en klein die vechten tegen die rotziekte. Zo zwaar, en zo oneerlijk.
Purk, voor jouw mannetje, ik heb ze allebei gezien van de week, wat een lekker stel is het. Sterkte!
En voor iedereen die narigheid meemaakt en wel een vlammetje kan gebruiken, een klein lichtje in de duisternis.
Dat is alweer een heel rijtje. Kaarsjes in mooie regenboogkleuren.

Liefs, Mickey

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.