Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

11-01-2010 om 10:18

Liesbeth,mijn lieve vriendinnetje

een fakkel voor jou...een fakkel met veel warmte en veel licht.....
een licht van hoop en liefde,
gewoon omdat ik denk dat je die zo goed gebruiken kan....kus van je "zussie"

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

11-01-2010 om 10:20

Geerke

Zomaar omdat ik vandaag aan Enzo denken moet.
Ik stond net de kleertjes op te vouwen en in de kast te leggen die ik van je kreeg en bedacht me dat je vertelde dat sommige ook van Enzo nog geweest zijn,
geen woorden voor wat dat even met me deed.....

je bent een schat...
en een kus op de wind voor die lieve man met die vrolijke kuiltjes in zijn wangen die al zo lang weer wordt gemist.
kussssssssssssss

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

11-01-2010 om 10:24

Romanie en de kleine jesse

Wat een schrik....kleine jesse...
wat laat je een leegte achter bij mama en papa en iedereen die zoveel van je houdt.

Kusje op de wind en een mooie kaars

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

11-01-2010 om 10:25

Mijn moeder

Ik steek een kaarsje aan bij Maria,
omdat ik weet dat dat iets is waar mijn moeder waarde aan hecht.
En omdat ze het zo goed gebruiken kan.
Mam,
ik zou je zo graag gelukkig willen zien.....

kus .....

Martijn*

Pfff, Wilma, je bericht grijpt me enorm aan. Tranen over mijn wangen... over hoe je je gevoel beschrijft, die vertwijfeling en het immens grote verdriet.
Tegelijkertijd ook visioenen over hoe het straks bij ons zal gaan, zo'n verjaardag en daar kan en wil ik eigenlijk nog niet over nadenken...
Heel veel sterkte en voor Martijn* en jullie staat een kaars te branden.

Petr@

Petr@

11-01-2010 om 13:23

Martijn*

Een stoere gele kaars voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-01-2010 om 13:24

Jesse*

Een stoer blauw kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

11-01-2010 om 13:42

Martijn

13 jaar, wat gaat de tijd hard....

Een mooie grote kaars voor jou!

Tineke

Tineke

11-01-2010 om 19:09

Voor martijn

...
even stil zijn, voor de kleine maar grootse Martijn
...
even stil zijn voor zijn gezin, waar de krater nu extra groot is
xxx

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

11-01-2010 om 19:19

Voor mijn dappere oudste

die zo'n moeilijk jaar achter de rug heeft, en nu een bril nodig lijkt te hebben (-3!!). Geen wonder dat ze vaak hoofdpijn had. Geen wonder dat haar schoolresultaten kelderden waar je bij stond. Ik baal zo van mezelf dat ik dat niet eerder gezien heb... dat de meeste aandacht naar haar kleine broertje ging (die dat ook nodig had uiteraard, maar toch...).

Wilma en martijn*

Och Wilma, tranen tranen tranen...

Wij hebben pas gesleet op 't kerkhof, bij 'grootomi'. De sneeuw weggehaald, enkel langs de randen opdat er een mooie witte 'deken' over bleef... kerstboompje versierd, kerststerretjes erbij... Maar het is inderdaad geen weer voor mooie bloemen nu, en juist nu zou je zo graag zijn grafje mooi maken, en... och, het tolt maar in je hoofd, en in je lijf.

Wat een verschil, zo hard... dit gaat om je eigen kind, het raakt me zo.

Zo moeilijk en dubbel... Verlangen naar wat is geweest, en verlangen naar wat zou zijn... Zo prachtig omschreven, zo treffend.

Laat ze niet alleen prikken die tranen, laat ze stromen, als 't lukt... geef er aan toe, het lucht hopelijk een heel klein beetje op. Je wilt van alles, maar kunt zo weinig (hebben ook).

Een grote kaars voor Martijn*, gefeliciteerd! En een kaarsje erbij voor je mama, papa, broer en zus en ieder die jou zó mist!

Dikke knuf, sterkte!
Liefs, Beertje(s)

Heli

...een kaarsje voor jou, voor die vreselijke visioenen!

Liefs, Beertje(s)

Houtblokken...

...voor het grote vuur, en fakkels eromheen - ze zijn weer hard nodig. Dat ieder zich er een beetje aan kan warmen, en hopelijk ook wat troost kan vinden en kracht, wijsheid, troost, liefde, hoop en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Bellefleur

Bellefleur

12-01-2010 om 09:27

Voor de ouders van jesse

Heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik wens jullie een broertje of zusje van Jesse toe.

Nasha 1st

Nasha 1st

12-01-2010 om 12:43

Voor het kereltje van 8

dat vanmorgen op de rotonde vlak bij ons huis door een bus helaas is doodgereden.....voor zijn ouders.....maar ook voor de bus vol kinderen die er overheen reden.....en natuurlijk de chauffeur, die dit ook moet zien te verwerken....

knevel

knevel

12-01-2010 om 12:52

Verlaat kaarsje voor martijn*

Lieve Wilma, een dag te laat, maar niet minder gemeend. Een stoere kaars voor jullie Martijn*.

liefs Knevel

Pollewop

Pollewop

12-01-2010 om 13:13

Ook voor dat 8-jarige jochie

en zijn pappa en mamma die met een intens verdriet achterblijven. Wat een nachtmerrie..............

Blanco

Blanco

12-01-2010 om 13:14

Voor mijn vriendin t

verlaten door je man voor een ander.. En mega grote kaars om je bij te warmen op deze koude dagen.
Ook een kaars voor je kinderen, die het er erg moeilijk mee hebben, papa ging weg en is direct bij die andere vrouw gaan wonen.

Ik ben er voor je

Ik zet er een bij voor het jongetje

van 8, Luke....
Mijn vriendin woont er vlakbij en heeft het net niet zien gebeuren, pffff. Ik ben ontelbare keren over die rotonde gereden, onvoorstelbaar. Blijf het eng vinden, fietsers die voorrang hebben...
Heel veel sterkte voor de ouders & familie.

Voor mijn moeder

Voor mijn moeder, die sinds een paar dagen weet dat ze niet lang meer zal leven.

Voor martijn

Omdat het een herkenbaar, ontroerend berichtje is.
Een warme kaars voor jou, en voor jullie.

Blanco

Blanco

12-01-2010 om 19:45

Voor even zonder naam

een grote kaars, omdat je berichtje mij zo raakte, ik wens jullie en jullie kleine jongentje veel sterkte en kracht toe. Hopelijk komt alles goed.

Ayanna

Ayanna

12-01-2010 om 21:18

Voor romanie en jesse

Een hele dikke kaars.

kuzco

kuzco

13-01-2010 om 10:29

Wilma

Een dikke en stoere kaars voor jullie. Gewoon omdat je berichtje me diep in mijn hart raakt.

kuzco

kuzco

13-01-2010 om 10:35

Voor mijn moeder

Op dit moment is er een gesprek in het ziekenhuis over hoe nu verder. Er is zoveel gebeurt afgelopen week. Ik had er graag heen gegaan, maar heb vanmiddag een huis vol met vrolijke kinderen die voor het kinderfeestje van de oudste komen en dat nu net vandaag mijn tranen zo hoog zitten. Vrolijke gezicht op zometeen en er een onvergetelijk feestje van maken....

Lieve mam, voor jou een kaars om je kracht te geven. Ik weet niet hoe lang je het allemaal nog vol gaat houden. Misschien verras je ons wel en blijf je nog een tijdje en anders, tja wat anders...
Ach, vandaag mis ik je gewoon even zo erg, terwijl je daar in het ziekenhuis ligt en niet eens de fut hebt om te bellen met wie dan ook en dat terwijl we dat minstens 3x per week deden. Het gevoel dat we je aan het verliezen zijn is vandaag overheersend en doet pijn. Maar mama, weet dat ik van je hou en dat ik je de dapperste vrouw van de wereld vind!

Nasha 1st

Nasha 1st

13-01-2010 om 11:20

Een nieuwe kaars voor het 8 jarig ventje...

je bent thuis hoorde ik. Maar wat een verdriet. Dit hoort niet, te jong.....

Rembrand

Rembrand

13-01-2010 om 14:10

Sanneke*

Mijn schoonzusje woont er ook vlakbij en wij rijden ook ontelbare keren over die rotonde
Ik begreep uit de krant dat het mannetje voor de eerste keer alleen op de fiets naar school mocht............
M.

Petr@

Petr@

13-01-2010 om 16:16

Kuzco

Lieve Kuzco, een dikke kaars vol hoop dat jouw moeder nog wat langer bij jou mag zijn.... En een kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Rafelkap

Rafelkap

13-01-2010 om 17:39

Een heleboel kaarsjes

voor het neefje van Maryb, voor het zoontje van Romanie, voor het jongetje van 8. Wat een verdriet, niet te bevatten.

Rembrand

Rembrand

13-01-2010 om 19:11

Pilar.

Weer opgenomen vanmiddag..........
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.