Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor j

Een mooi kaars, om die akelige afgelopen rotweek een beetje "af te blussen". En dat het nu bergop mag gaan!

Voor jessy en gezin

Omdat het maar niets is om de opa van je kinderen te moeten begraven. Ik hoop op een toch mooie, bijzondere dag. Dat het een troost mag zijn dat we weten dat hij nu geen pijn meer heeft.

sandra75

sandra75

08-04-2010 om 12:45

Ook voor jessy en gezin

het definitieve afscheid..heel veel sterkte!!

Jacoline29

Jacoline29

08-04-2010 om 12:52

Weer thuis

uit het ziekenhuis,zonder longembolie,want die had ik uit eindelijk gelukkig niet,maar een extreme reactie op de chemo kuur,dus de T gaat van de kuur af.
Dank jullie voor de kaarsjes.
Voor iedereen die een kaars nodig heeft steek ik een hele grote kaars op.

Blingetje

Blingetje

08-04-2010 om 14:02

Voor suzan

En haar zo dappere dochter een kaars in deze zware tijden. We duimen mee!

Minerva

Minerva

08-04-2010 om 17:27

Voor jessy en gezin

Een grote kaars voor je gezinnetje. het verwerken begint nu pas en zal zeker voor de kinderen erg moeilijk zijn. Heel veel liefs en sterkte.

Minerva

Minerva

Minerva

08-04-2010 om 17:36

Voor pinda

Pinda een mooie kaars voor jullie,.. tegen de schrik. Fijn dat het nu beter gaat. Liefs Minerva

Voor sandra

en haar stoere zoon ik hoop dat alles gauw onderzocht kan worden en dat het meevalt

Voor jacoline

Omdat het zo tegenvalt; een kaars voor jou. Heel veel sterkte!

Voor pind@

voor jou en je broer een kaars; hopelijk verloopt het verdere herstel spoedig!

Voor iedereen

die het zo hard nodig heeft; een lichtje in donkere tijden!

Voor h en r

morgen is de uitspraak van de rechter... zo spannend voor iedereen (incl. onszelf). Een kaars voor heel veel kracht, wijsheid en vooral veel liefde. Hou elkaar goed vast!

Rembrand

Rembrand

08-04-2010 om 23:24

Micha.

Toen ik je gisteren zag en bekeek kreeg ik sterk het gevoel dat er iets niet pluis was met je, en ik heb dit tegen je papa en mama verteld.
Vandaag hoorde ik dat je opgenomen bent in het ziekenhuis en waarom. Ik brand een hele sterke lichtblauwe kaars voor je en ik hoop heel heftig dat het niet is wat ze denken........
M.

Rembrand

Rembrand

08-04-2010 om 23:27

Babytje van vijf weken en haar mama.

Toen ik vanmiddag iets af wilde geven bij een cliƫnt werd er voor mijn ogen een jonge vrouw op haar fiets aangereden. Ik was als eerste bij haar en zag dat ze een piepklein kindje in een buikdrager bij zich droeg. Ik heb eerste hulp gegeven aan het kindje en de moeder en ik zag dat er geen zichtbare verwondingen waren bij de baby. De moeder had lage rugklachten en was vreselijk overstuur over de baby. Het houd me erg bezig en ik hoop toch zo dat er geen ernstige gevolgen voor beiden zullen zijn.
M.

Polly Shearman

Polly Shearman

09-04-2010 om 08:41

Ooh rembrand, kaarsje voor jou!

Jij zal wel geschrokken zijn!!! oh wat erg om ook gewoon te zien.
Oh zo;n kleine baby!!!

Ik hoop dat ze idd er niks aan overhouden, behalve dan de schrik, die moeder gaat nooit meer fietsen met baby in buikdrager. waarschijnlijk

Sancy

Sancy

09-04-2010 om 14:43

Heli

Wat zal er vandaag weer door je hoofd gegaan zijn? Een warme kaars voor jou en je gezin!

Sancy

dank, lief!
Ik ben heel blij voor de eigenaren van de boerderij, maar merk dat ik zelf alleen maar heel verdrietig kan zijn...

Voor mijn oma

Vandaag heb ik afscheid van u genomen....hopelijk is het definitieve einde zonder al te veel pijn. Straks bent u weer samen bij opa.
Dag lieve oma, ik zal u nooit vergeten.

dochterlief

dochterlief

09-04-2010 om 18:17

Voor mijn moeder

De mammografie was niet helemaal goed. "Alleen maar" verder onderzoek zei je - maar ik ben me rot geschrokken. Heldere kaars voor een goede afloop!!

Jacoline29

Jacoline29

09-04-2010 om 19:14

Voor dochterlief en rembrand

dochterlief,ik weet waar je moeder door heen gaat,helaas zelf bij mij foute boel,gehoord op 31-12-09

voor rembrand,ik hoop dat er niks met de baby en moeder is en voor Ilona,de hulp van Rembrand??

Meelever

Meelever

09-04-2010 om 19:14

Kleine meid

een kort leventje heb je gehad, een moeilijk leventje ook. Ik hoop dat je nu gelukkig bent. Een kaars van liefde en warmte voor jou.....

Petr@

Petr@

09-04-2010 om 21:27

Anna

Een zonnig vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

dochterlief

dochterlief

09-04-2010 om 23:12

Ook maar

eentje voor mezelf... Ik ben zooooo bang...

dochterlief

dochterlief

09-04-2010 om 23:14

En dank je wel jacoline

voor het meeleven. Drukte net weer eens te snel op verzenden.

kien

kien

09-04-2010 om 23:44

Heli

Alles komt weer terug natuurlijk! Je gaat er gewoon weer helemaal doorheen. Hopelijk geeft dit jullie ook wat rust.
Ik denk aan je, en brand een mooie kaars voor jullie stoere mannetje!

Kien

Kien (ot)

Gisteren voelde ik me heel kl.te. Vond het heel moeilijk. Niet eens de uitspraak, maar blijkbaar zorgde het voor veel spanning en verdriet.
Nu na een nachtje slapen (lang leve de melatonine ), ben ik er wat rustiger over. Ik las vandaag het persbericht van de rechtbank en er staat eigenlijk precies wat ik zou willen. Er wordt hen wel onvoorzichtigheid en nalatigheid verweten, maar niet dusdanig om daar 'dood door schuld' aan te verbinden. Vrijspraak en dus geen straf. En vooral met dat laatste ben ik heel blij. Dit ongeluk heeft al zoveel verdriet en ellende bezorgd bij zoveel mensen, ook bij hen. Naar mijn mening zou een beschuldiging nog meer onnodig leed veroorzaken. Zij voelen zich zonder een officiele beschuldiging al schuldig genoeg.

ishtar

ishtar

10-04-2010 om 12:27

Heli

dikke kaars voor jullie.

Petr@

Petr@

10-04-2010 om 13:43

Heli

Een dikke kaars vol kracht voor jullie...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

10-04-2010 om 13:44

Regien

Een kaars vol hoop voor jou dat het gelukt is en dat jullie over 9 maanden een mooi mensje krijgen...

liefs,
Petr@

Voor j een kaars en een traan

Lieve J, we wisten natuurlijk wel dat je conditie heel broos was. En toch kwam het nieuws nog onverwacht: vanmiddag ben je overleden. Een kaars voor jou, een kaars voor N en voor je jongens. Ik huil om jullie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.