Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kien

kien

11-04-2010 om 20:11

Mayte

Een kaarsje voor jullie en jullie mannetje Vincent. Twee jaar alweer toch? En voelt het nog steeds als gisteren? Ik wens jullie veel mooie herinneringen en veel sterkte.

Kien

kien

kien

11-04-2010 om 20:13

Heli (ot)

Fijn dat de uitspraak voor jullie zo goed was. Anders zou je daar weer mee worstelen en dat kunnen jullie gewoon niet gebruiken. Ik hoop dat dit een hobbel is die jullie nu kunnen wegstrepen zodat er weer wat meer rust komt.

Kien

Mickey

Mickey

12-04-2010 om 00:03 Topicstarter

Mayte

Voor jullie ook een kaarsje, een lichtje in de donkere nacht.

Liefs, Mick

mirreke

mirreke

12-04-2010 om 00:56

Voor kaatje en haar heksenvetjes

Een lichtje van eeuwige verbondenheid...

mirreke

mirreke

12-04-2010 om 00:56

Voor mayte en haar vincent

en die indrukwekkende, onuitwisbare indruk die jullie verhaal op mij heeft gemaakt...

Gerdina

Gerdina

12-04-2010 om 09:18

Mayte

ook hier wordt aan jullie gedacht!
warme groet, Gerdina

Mayte*

Ik steek en kaars aan voor Mayte* en haar gezin.

Puck

Puck

12-04-2010 om 10:18

Mayte

Ook al weer 2 jaar. Jullie verhaal staat me nog bij alsof het gisteren is gebeurd. Veel sterkte.

Tineke

Tineke

12-04-2010 om 12:02

Mayte

Ook op deze plek wil ik even laten weten dat ik aan je denk. Een mooie kaars voor Vincent, de kleine hartendief!

Tineke

Tineke

12-04-2010 om 12:10

Dank jullie wel

zoveel mensen weer die aan ons denken...dat is lief!
We waren het weekend weg, longen uit 't lijf gegild en geschreeuwd in de achtbanen, dat was goed, maar oh wat is het dan hard om weer thuis te komen...geen wachtende Bas in de voordeur, benieuwd naar onze verhalen. De pijn is dan opnieuw weer even te groot voor een mens. Maar even heel stil blijven zitten, dan mindert het misschien een beetje, en kunnen we weer energie vinden om opnieuw in het leven te stappen. Weer doorgaan, verdergaan...

Boeb

Boeb

12-04-2010 om 13:10

Kaatje en kinderen

Een dag te laat, te laat omdat ik en mijn gezin de lucht in moesten, maar ik lees nu dat jullie ook de lucht in moesten, gingen, wilden, Goedzo!

2 jaar is niks,
2 jaar is alles
2 jaar is een allesomvattend leven
2 jaar alweer
2 jaar pas
2jaar met hele diepe dalen
2 jaar met kleine sprongen vooruit
2 jaar............

Bas* zal nooit verdwijnen, niet bij jullie en niet hier en altijd Kaatje, altijd zal er de krng zijn, voor altijd.

Liefs

Boeb

reina

reina

12-04-2010 om 16:40

Vincent

Voor jou, je moeder, je vader, je zusje en iedereen die je zo mist een rij mooie kleine verwarmende kaarsjes.

Jacoline29

Jacoline29

12-04-2010 om 18:41

Voor mijn zoon.

Hij zei gisteren dat hij zich zelf wilde dood maken met een deken,maar dat niet durfde,want hij wilt ons niet in de steek laten.Ik ben me wezenloos geschrokken.Morgen gaat hij gelukkig naar de psycholoog.
Een hele nare gedachte voor een kind van bijna 8 en ik heb ook erg gehuild toen de kinderen sliepen.

Petr@

Petr@

12-04-2010 om 18:56

Vincent*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-04-2010 om 18:56

Jacoline

Een kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

reina

reina

12-04-2010 om 19:14

Jacoline

2 kaarsjes, eentje voor je zoontje en eentje voor jou ...

reina

reina

12-04-2010 om 19:16

Voor mijn lieve buurvrouw

Weer ziet ze het niet zitten, weer lijkt ze het leven niet meer aan te kunnen. Laat het alsjeblieft weer goed komen dit keer, laat er alsjeblieft op tijd adequate hulp komen .... Voor jou een dikke kaars die je kilte even verwarmt, lieverd!!

Meelever

Meelever

12-04-2010 om 19:54

Kleine meid

juist vandaag heb ik veel aan je gedacht.

Voor mijn collega

Nog maar 26 jaar en ineens ben je er niet meer... Kan er nog niet bij.

Mayte*

Mayte*

13-04-2010 om 15:33

Bedankt!

Bedankt voor de mooie woorden en kaarsjes! Ik voel me haast een beetje schuldig dat ik ze hier kom 'ophalen', terwijl ik er bijna nooit eentje 'breng'.

Deze rubriek mijd ik een beetje. 'Verlies en verdriet', de naam is zo'n one-way-ticket de diepte in. Ik zou het een fijnere benaming en invulling vinden als het ook de andere kant van verlies en verdiet zou benoemen; die van verdieping, dankbaarheid en ondanks alles ook verrijking. Verlies geeft ontzettend veel verdriet, maar gelukkig ook al deze andere zaken. En dat is wat mij betreft de 'return-ticket' om vanuit de diepte weer terug de wal op te kunnen krabbelen.

Maar los van deze overpeinzingen: ik vind het ontzettend lief dat er nog zovelen zijn die op de sterfdag van Vincent even aan hem denken. Dat zal hem, waar hij nu ook is, vast ook heel erg verwarmen.

Blingetje

Blingetje

13-04-2010 om 17:24

Voor gerdina

Om je een beetje te verwarmen na dit rotbericht.

Asa Torell

Asa Torell

13-04-2010 om 20:45

Late kaarsjes

Voor Bas en Vincent en iedereen die hen zo ontzettend mist.

Mayte

Ook hier een verlaat kaarsje voor jullie en jullie mannetje!

Jacoline

Wat zul je ontzettend geschrokken zijn van de uitspraken van je zoon! Voor jou en hem een kaars! Sterkte!

Voor de collega van sanneke*

Pfff... een berichtje om koud van te worden. Voor jou collega, maar ook voor jou een kaars.

Rembrand

Rembrand

14-04-2010 om 10:20

Sanneke*

Een kaarsje voor je collega en ook voor jou.
Dit doet je toch denken aan je eigen vergankelijkheid......
M.

mirreke

mirreke

14-04-2010 om 15:50

Mayte* (ot)

Ja, je kunt alleen maar verliezen als je iets gehad hebt, en het gehad hebben, het nog steeds hebben in je hart en in je hoofd, geeft je leven zo'n mooie glans, zo'n meerwaarde, en dringt ook door in hoe je naar de wereld om je heen kijkt.

Puck

Puck

14-04-2010 om 16:52

Genista

Omdat jullie morgen afscheid moeten nemen van J. een kaarsje voor jullie.

Lieve mayte

Ik heb veel aan jullie gedacht. Maandag zelf was voor mij een overvolle werkdag, voor jullie een heel ander soort dag. Veel liefs voor jullie allemaal xx

Asa Torell

Asa Torell

14-04-2010 om 23:06

Een kaars

voor alle forummers met hardnekkige gezondheidsproblemen, en daarbij dan ook nog eens begriploze artsen. Ik zag weer aardig wat voorbijkomen de laatste tijd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.