Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jemig san

wat schrikken zeg!! een kaars voor oom bram en een voor jou en de rest van je familie

Petr@

Petr@

23-04-2010 om 21:08

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

23-04-2010 om 21:10

Kuzco

Omdat jij jouw moeder zo mist een kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

tonny

tonny

23-04-2010 om 23:37

Voor...

een heel goede vriend van mijn zoon, die ineens onverklaarbaar ziek blijkt. En voor de hele vriendengroep, die compleet van slag is...

Rembrand

Rembrand

23-04-2010 om 23:45

Voor tonny.

Omdat ik nu weet waarom je het piekeren wilt stoppen....
Meis, dat zal voorlopig niet lukken denk ik.
Veel sterkte voor de vriend van je zoon, je zoon en de vriendengroep.
Knuf, M.

Voor jou kien!

Omdat het een jaar geleden is dat je zoontje overleed. Wat een gemis!!!! Hoe ben je de dag doorgekomen?
Denk aan je xxx
Geerke

En voor san

Een kaars voor je oom, en eentje voor jou erbij.

Kien

Voor jou, je mannetje, jullie gezin en iedereen die hem zo verschrikkelijk mist een grote blauwe kaars!
Een jaar, wat is nou een jaar... soms zo lang geleden soms net een paar uur geleden.
Denk aan jullie!

Bastet

Bastet

24-04-2010 om 09:09

Voor.....

Voor kien,Tonny,San en zoveel anderen hier,een mooie kaars,en dat de zon maar lekker warm is voor jullie.
Bastet

Voor mijn buurmeisje

die zo'n aangrijpende tekst ophaar hyves heeft staan "Mama ik mis je zo "......Zo moeilijk 9 jaar en zonder mama opgroeien bij je oma (mama is 1,5 jaar geleden overleden)

Jacoline29

Jacoline29

25-04-2010 om 10:44

Mijn moeder

Ze heeft weer een knobbel in haar lymfe gevonden die zeer doet,ik ben bang dat bij haar de kanker weer terug is.Dat is dan de 2e keer.

merene

merene

25-04-2010 om 21:44

Voor emilie

Een mooie zachtroze kaars voor Emilie. Lief meisje, ik lees net dat je je voeding maar blijft uitspugen. Ik hoop dat je nu je voeding wel binnen kunt houden. Ik steek ook een kaars aan voor je ouders en je broer. Wat moeten zij zich machteloos voelen.

Ik wens voor jullie een rustige nacht.

Voor jesse

Iedereen mist je en is zo trots op je xxx kon Romanie jou nog naar even vasthouden....

Voor mijn mam

Nu onder het mes, ze krijgt een nieuwe knie. Ik hoop snel op bericht dat alles goed verlopen is.
Mam, ik denk aan je!

stresskip

stresskip

27-04-2010 om 09:10

Voor mezelf...

omdat ik zometeen, na bijna acht jaar, toch echt weer de tandarts stoel inmoet, en nu al 7 kleuren poep!

Voor liesbeth

Een kaars omdat ik aan je denk. Wens je alle zon van de wereld toe xx liefs Geerke

Wilma

Wilma

28-04-2010 om 13:22

Een verjaardagskaarsje voor de mama van fleur

Lieve Mien,

Op jouw verjaardag hoort hier een kaarsje en een kus in de wind, omhooggeblazen voor jouw Fleur.
Ha, denk ik nu ineens egoistisch, als die nou eens 'daarboven' taart uit gaat delen (vanwege jouw verjaardag) aan alle kindjes bij haar, boft Martijn ook nog .

Mienepien, een fijne verjaardag, een mooie zonnige dag, gewenst voor je !

Kus,
Wilma

Bastet

Bastet

28-04-2010 om 19:01

Lieve mien

Als is het zo'n mooie dag,en zo'n fijne dag,er hoort hier ook een kaarsje voor je meiske!
kus,Bastet

Dank meiden

ik hoop het echt (van die taarten in de hemel, al ben ik niet zo hemelgelovig, het zij fijn zijn!)

Dank voor de felicitaties en lieve berichtjes!

Kaarsje met terugwerkende kracht

Kaarsje voor jou Mien, met terugwerkende kracht.

Bedankt

Lieve Geerke,
Wil je even bedanken voor je lieve berichtje.
Liefs Melanie

Petra-

Petra-

29-04-2010 om 23:47

Voor lieve fleur

Ik was even uit de Ouders Online-lucht, er gebeurde hier teveel. Maar Fleur was niet uit mijn gedachten.

Een kaarsje voor jullie!

Petra-

Petra-

29-04-2010 om 23:47

Voor al die lieve mensen

een mooie kaars!

Fakkels...

...aan het begin van deze feestdag realiseer ik me goed dat dit voor velen totaal geen feestelijke dag is.

Kindjes die worden gemist... partners, ouders en oma's en opa's... ik denk aan de slachtoffers van de ramp vorig jaar... En steek een grote kring met fakkels aan.

Te lang ben ik hier niet geweest, te lang heb ik hier niet meegelezen en geen kaarsjes aangestoken (wel in rl)... Daarom nog wat extra grote, lang-brandende kaarsen erbij. Veel kracht, warmte, geloof, hoop, moed, wijsheid, troost, liefde en zoveel meer nog, voor iedereen die het zo goed gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

Mien

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! ik zet er nog een mooie fleurige kaars bij voor jouw Fleur* en blaas een kusje in de wind...

Liefs, Beertje(s)

tonny

tonny

30-04-2010 om 11:24

Voor...

... de vriendengroep van mijn zoon. Hun maat in het ziekenhuis heeft een vernietigend bericht gekregen. Een grote kaars voor hem, voor moed en kracht. Em voor zijn vader, die enkele weken terug óók het bericht kreeg betreffende deze ziekte, zij het in andere vorm.

Heel verdrietig, het hele gezin is in zwaar weer!

Voor

voor het gezin van de vriend van de zoon van Tonny een dikke kaars.
Zó stort je hele wereld gewoon in één keer in. Ongelooflijk.

En voor de betrokkenen van de ramp

.....op Koninginnedag vorig jaar. Ook voor de mensen die alles voor hun ogen zagen gebeuren.
Blijft voor altijd op je netvlies....

Genista, petra-en beertje!

Het blijft fijn om Fleur haar naam genoemd te zien!
En dank voor de felicitaties!

Petr@

Petr@

30-04-2010 om 20:54

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.