Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

romanie3

romanie3

10-01-2010 om 17:37

Ons kleine mooie mannetje

Op 23 december 2009 is ons kleine mannetje geboren. Hij kwam 9 weken en twee dagen te vroeg,maar hij ging heel goed. Maar op 30 december 2009 kreeg hij een infectie en kwam te overlijden. Het is bijna niet te bevatten,alles ging goed en hij mocht vanuit het vu overgeplaatst worden naar het mca,en daar overleed hij de volgende morgen. Mis hem verschrikkelijk.

Romanie3

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
knevel

knevel

10-01-2010 om 18:06

Lieve romanie

Wat een harde klap moet dat geweest zijn, juist toen het beter leek te gaan met Jesse. Ik heb niet veel meer te schrijven dan heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Schrijf en praat vooral veel over jullie mooie mannetje.

liefs knevel

Gecondoleerd...

jakkie wat een naar bericht heel heel heel veel sterkte
en inderdaad blijf hier schrijven over je gemis en gevoel er zijn hier heel veel lotgenoten die weten wat het is om zo'n verlies een plekje in je leven te geven.

Sterkte

Jeetje, wat erg. Heel veel sterkte. Hopelijk heb je veel mooie foto's van je kleine man en heb je veel mensen om je heen waarmee je over je verdriet en het gemis kunt praten.
Sterkte

mirreke

mirreke

11-01-2010 om 07:52

Ach romanie

Wat vreselijk... Het is inderdaad niet te bevatten, een nachtmerrie waar je maar niet uitkomt. Wat zul je hem missen! En wat is het kort geleden, je buik pas geleden nog zo vol en nu je armen leeg. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie.
Ik lees in een ander berichtje hier dat hij Jesse heet. Is hij jullie eerste kindje of heeft hij al een broertje of een zusje?
Hele dikke knuffel, Mirjam

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

11-01-2010 om 10:13

Oh wat erg meid

ik wens je heel veel sterkte maar wat klinken die woorden leeg!
Ik zou zoveelmeer willen zeggen maar heb geen woorden.... leef met je mee.

Wat intens verdrietig

Veel sterkte, Romanie, wat een ongelofelijk verlies....

Rieke

Rieke

11-01-2010 om 16:12

Ach meid toch

Wat een vreselijk verdrietig bericht. Zo'n lief klein mannetje dat zo maar weer uit je leven verdwijnt nadat je hem zolang bij je gedragen hebt, dat is toch niet eerlijk. Ik heb er geen woorden voor. Veel sterkte, en hele grote knuffel,
Rieke.

Bastet

Bastet

11-01-2010 om 18:33

Ach

Veel sterkte,dat is nog maar heel pas geleden zeg.Ik verloor alweer 19 jaar geleden mijn dochter in november,vlak na haar geboorte,en wat een lange koude winter volgde toen.Ik was zo blij toen het lente werd,ik hoop heel erg dat jij straks ook een beetje van de lente kunt genieten.
Liefs,bastet

Tineke

Tineke

11-01-2010 om 19:06

Zo verdrietig

Ach, ach, wat intens verdrietig. Heel veel liefde gewenst om dit verlies een beetje te kunnen dragen...
xxx

Antwoord op je vraag

Hoi Mirjam,

Nee,hij was ons eerste kindje. We hebben gelukkig wel veel foto's gemaakt in die week,en veel mooie momenten gehad. Hij lachte veel,en was een vrolijk en sterk dapper mannetje.

Groetjes Romanie

mirreke

mirreke

11-01-2010 om 21:10

Wat fijn

dat je zulke mooie en vrolijke herinneringen aan Jesse hebt, maar wat vreselijk verdrietig dat het herinneringen zijn. Ik kan me voorstellen (heb het zelf namelijk niet meegemaakt, gelukkig moet ik eerlijk zeggen) dat het lijfelijk pijn doet om hem te moeten missen, dat je het gewoon niet kunt geloven als je midden in de nacht wakker schrikt. En zo wrang ook, net toen het de goede kant opging en hij naar een ander ziekenhuis mocht.
Je beschrijft hem als een heerlijk dapper jochie, je zult wel trots op hem zijn! En je mag ook trots zijn op jezelf, want jij bent zijn mama.
Weer een dikke knuffel voor jullie. Ik hoop heel erg dat je een heel klein beetje troost vindt op dit forum. En Mien* schreef het al in het kaarsjes-draadje: ken je Lieve Engeltjes?
Mirjam

Romanie

Wát een verdriet, inmens groot! daar zijn geen woorden voor...

Een mooie kaars jullie mannetje* en een krachtige kaars erbij voor jullie die hem zó missen... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Mirjam bedankt

Bedankt voor je reactie terug. Heb net de site bekeken,maar dat doe ik niet. Ben nu lid van deze site en nog twee site's,dat is wel genoeg. Maar bedankt voor de tip. Ben benieuwd of we woensdag en vrijdag wat wijzer zullen worden in het ziekenhuis.

Groetjes Melanie

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. xx

Iedereen bedankt voor de lieve en ondersteunende berichtjes.

xx Romanie (Melanie)

Lieve romanie

Dit is forum uit duizenden, waar je altijd je verhaal op kwijt kunt, waar je altijd kunt janken als je dat wilt en waar mensen er voor elkaar zijn. Dat hebben wij ook zo ervaren. Neem dat ook gerust, schrijf van je af, als dat je helpt. Hier is een warme plaats voor elkaar!
Liefs Geerke

Ayanna

Ayanna

12-01-2010 om 21:17

Lieve romanie

Het is goed dat je dit forum hebt ontdekt. Wij zullen niet je verdriet kunnen wegnemen of je pijn minder laten worden. Maar we kunnen er wel voor je zijn! Met een luisterend oor en een virtuele knuffel en aai over je bol.
Ik steek nu twee kaarsjes aan voor jou en voor Jesse. Eentje is een virtueel kaarsje, de ander staat bij mij op de schoorsteenmantel. Heel, heel veel sterkte gewenst.

kuzco

kuzco

13-01-2010 om 10:56

Wat een verdriet

Ook ik wil je veel sterkte wensen met dit immense verdriet. Een kaars voor jullie voor kracht voor nu en voor later.

Lieve romanie

Heel, heel veel sterkte met dit verlies. Wat vreselijk voor jullie, je ergste nachtmerrie....ik hoop dat je hier steun ervaart van de mensen die het ook hebben meegemaakt, wat een vreselijke aangrijpende verhalen en onbegrijpelijk dat zovelen het hebben moeten overkomen.
Nogmaals sterkte en een dikke virituele knuffel
En een hele mooie kaars voor Jesse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.