Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Mayte*

Mayte*

14-10-2008 om 09:35

Vincent is vandaag jarig

We hebben zijn vierde verjaardag zondag gevierd met al onze dierbaren om ons heen. Het was goed om dat te doen, mooi ook. Maar nu is het wel even slikken. Letterlijk moederziel alleen aan de keukentafel, zonder slingers in huis, zonder verwachtingsvol gezichtje van hem 's ochtends vroeg als hij de kamer binnen komt. Wat mis ik dat kleine jochie van mij!!!!!!!!
Ik rij zo naar het bos waar hij is uitgestrooid. Even bij hem zijn. De bomen in 'Vincent's' bos zijn op hun mooist nu. Het is net een sprookje daar. Fijn dat de natuur een beetje mee helpt op dit soort moeilijke dagen.

Dank voor alle kaarsjes voor hem. Ik weet zeker dat hij ze ziet.

Liefs, Mayte

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ooo mayte

Ik denk nog vaak aan jullie kleine dappere kereltje!!
wat een moeilijke dag voor je sterkte en een knuffel
En voor vincent een ballon in de wind

Auw...

ik voel je verdriet van het scherm afspatten. Sterkte vandaag Mayte.

knuffel van Purk

knevel

knevel

14-10-2008 om 10:46

Tranen...

Lieve Mayte, ....even geen woorden, alleen tranen. Ik weet niet wat te schrijven. Veel sterkte vandaag!!

Ik denk aan jullie,

liefs Eveline

Petra-

Petra-

14-10-2008 om 10:48

Lieve mayte

een knuffel voor jou....

Bastet

Bastet

14-10-2008 om 12:04

The day after...

Ach ja,de dag zelf kom je dapper door,gedragen door alle aandacht en liefde.De dag erna is het dan ineens zo stil.....een knuffel voor jou!
liefs,Bastet

Mayte*

Mayte*

14-10-2008 om 12:10

En toen

Stond er opeens mijn lieve vriendin voor de deur, die eigenlijk aan het werk hoorde te zijn. Wat kan vriendschap toch een hoop licht brengen!

Zo ook jullie virtuele vriendschap! Heel veel dank!

Kus, Mayte

Wat mooi...

...zo'n lieve vriendin te hebben! en de natuur die in deze tijd een beetje meehelpt het verdriet ietsje dragelijker te maken. Sterkte, en ik stuur vlinderkusjes naar boven!

Liefs, Beertje(s)

Amarins

Amarins

14-10-2008 om 14:51

Ach mayte*

... wat te zeggen. Veel sterkte. En wat lief van je vriendin.

Ya

Ya

14-10-2008 om 14:55

Mayte*

Heel veel sterkte vandaag.
Knuffel van Ya voor de hele familie

Maatje

Maatje

14-10-2008 om 15:40

Vincents mama

Vincents mama
tussen de blaadjes
op de geboortedag van haar zoon
Vincents mama
het gemis is zo sterk
deze dag nĂ­et 'heel gewoon'
Vincents mama
je lijkt troost te kunnen vinden
in de natuur
van een vriendin
Vincents mama
hij blijft voor altijd
Vincents mama
jouw lieve kind...
Vincents mama
dat ben je, dat blijf je
daarom die dagen
zo betekenisvol
Vincents mama
wat voel ik weer sterk
jullie band, die cirkel rond
Vincents mama
je lijkt zo heel krachtig
en het moet zo moeilijk zijn
Vincents mama
je verloor jouw mannetje
en dat had niet mogen zijn...

Liefs, Maatje

_Chrissie_

_Chrissie_

14-10-2008 om 15:42

Mayte*

Het voelt heel raar om jullie te feliciteren met de verjaardag van Vincent, maar toch doe ik het! Gefeli met je mannetje* meis!
Heel veel sterkte en koester de warmte van het onverwachte bezoekje van je vriendin maar. Zo'n vriendin is goud waard.
Knuffel voor jullie en een speciale voor jullie dappere Vincent*
Christa.

tonny

tonny

14-10-2008 om 17:06

De geboortedag van vincent

dat zal het altijd blijven.

Kleurrijk, steeds weer verwonderend. Maar ook vol schrijnend verdriet.

Mayte, veel sterkte!

tonny

mijk

mijk

14-10-2008 om 22:41

even geen woorden, maar tranen.

Mijk

Mayte

Nu pas zie ik dit draadje, heb net hierboven al kaarsjes aangestoken voor Vincents verjaardag. Wat zullen jullie hem missen. Ik denk aan je, in dat mooie bos, onder de bomen die nu zo mooi zijn.

Liefs, Mickey

Lieve mayte

Wat heb ik veel aan je gedacht....! Vincents verjaardag kwam al weken dichterbij. Ik heb gisteren ook aan jullie gedacht, hoe groot het gemis moet zijn ook op zijn verjaardag. Ik denk veel aan jullie, dat weet je. En wat heb je een gouden vriendin zeg!! Wat ontzettend lief!!
liefs Geerke

May

May

15-10-2008 om 09:55

Lieve mayte

Wat een verlies en wat zul je het nu moeilijk hebben...Wat kan ik zeggen, ik denk aan je...

Mayte*

Mayte*

15-10-2008 om 10:42

15 oktober

De magische 14e is voorbij. Gelukkig maar. Dit soort beladen dagen houden ook altijd weer ergens op. Er zullen nog allerlei eerste keren volgen zonder Vincent (St. Maarten, Sinterklaas, Kerst), maar dit was ongetwijfeld de allermoeilijkste.
Jullie zijn schatten! Het is heerlijk om hier een noodkreet te kunnen neerzetten en de troostende woorden over je heen te laten komen. Bedankt voor jullie warmte. En Geerke jij enorm bedankt voor de prachtige kaart!!

Dag!

Mayte

Nasha the first

Nasha the first

15-10-2008 om 14:47

Mayte

ik lees dit nu pas.....toch gefeliciteerd met de 4e geboortedag van je zoon, maar oh, wat ontzettend zwaar en moeilijk voor je dat hij er niet meer bij kan zijn.....Dikke knuffel van hier.....

Bellefleur

Bellefleur

18-10-2008 om 11:54

Mayte,

Ik denk aan je.

Bellefleur

Lieve vincent

voor jou een mooie ballon in de lucht. Ik denk nog vaak aan je en aan je sterke mama want ze heeft flinke indruk op mij gemaakt.

Heb je een mooie verjaardag gehad?

Heel veel liefs en dikke knuffs voor jou en je ouders en familie en vrienden die zo veel om jou geven

mirreke

mirreke

23-10-2008 om 00:47

Nu pas

lees ik dit draadje.
Mijn dochter is op 11 oktober jarig, mijn oudste zoon op 17 oktober. God wat zou zo'n dag leeg zijn zonder de jarige...
Lieve Mayte, alsnog gefeliciteerd met deze vierde verjaardag van je lieve bijzondere Vincent, de vierde jaardag van zijn bestaan, hoe dan ook. Wat moet het moeilijk zijn om dat ventje te moeten missen...
Knuffel, Mirjam

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.