Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

5 zakken vol jongenskleding 15 euro

Heb net de kledingkast van mijn jongste zoon eens helemaal op zijn kop gezet en er 5! zakken vol met kleding uitgehaald die hij niet meer past. Het gaat om maat 104-110-116 en er zit echt van alles in winter en zomer, shirtjes, broeken, een badjas, een zomerjas met Diego, etc. Merk en geen merk, ook Bob de Bouwer, Mickey enzo.

Gezien de hoeveelheid is het niet handig om het op te sturen dus het is af te halen in Arnhem.

Oja ik wil er graag 15 euro voor hebben (kan ik de spaarpot van mijn zoontje) Groetjes Uddel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
uddel

uddel

11-03-2009 om 16:32 Topicstarter

Mailadres is natuurlijk handig....

[email protected]

Ik?

Hoi,
Ik kom totaal niet uit jouw omgeving, maar donderdag 2 april ben ik er wel. Vind je dat op tijd of te laat? Vooral die zomerjas van Diego... niet wegdoen!!! mijn jongste is verslaafd!

uddel

uddel

11-03-2009 om 18:33 Topicstarter

Corine mail me even!

Op [email protected]

Dan spreken we wat af, wil de zakken best voor je bewaren tot 2 april!

greetje

greetje

12-03-2009 om 12:54

Anders ik?

Hoi wanneer het evt. niet doorgaat heb ik zeker intresse!! Ik hoor het wel..., gr. Greetje

uddel

uddel

14-03-2009 om 14:02 Topicstarter

*corine* reageer even!

*Corine* reageer even op [email protected]

Als ik niet van je hoor gaan ze naar Greetje!

uddel

uddel

16-03-2009 om 16:00 Topicstarter

Greetje je hebt mail!

Zie boven..

uddel

uddel

20-03-2009 om 19:04 Topicstarter

Verkocht!

Greetje tot maandag!

Gelijk heb je

We zitten met wat pc problemen (lees niet werkende problemen) hierdoor helemaal vergeten te kijken hier. Sorry! Enneh Greetje, geniet ervan.
hmmm wel jammer van de Diego jas. Mocht je die niet leuk vinden..... laat het nog even weten?
groetjes

greetje

greetje

23-03-2009 om 22:20

Jasje

Corine, Hoi het jasje mag je hebben hoor, mail me maar even op [email protected].
gr. Greetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.