Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

ilona

ilona

26-06-2012 om 11:11

Adapters maxi taxi plus (2001)

Hallo Allemaal,

In 2001 heb ik voor mijn 5e kind een Maxi Taxi Plus cadeau gekregen.Deze is nog in zeer goed staat en zou ik daarom graag nog gebruiken.Helaas ben ik ,waarschijnlijk met de verhuizing, de adapters om de maxi-cosi op het wagenstel te plaatsen, ervan kwijtgeraakt.Is er iemand die deze nog heeft liggen en wil verkopen of desnoods uitlenen tegen vergoeding (ik heb het maar enkele weken nodig totdat mijn zoontje goed genoeg zit om in de buggy te kunnen)?Tot nu toe heeft hij in de kinderwagen gelegen, maar dat wordt te klein).Ik heb al winkels en de leverancier geprobeerd, maar die verkopen niets meer van producten ouder dan 5 jaar.
Groetjes,ilona

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
caton

caton

26-06-2012 om 22:02

Ga voor je kijken

Morgen ga ik even de zolder voor je op, want volgens mij heb ik die nog liggen. Maar zeker weten doe ik het niet. Kom er morgen op terug!

ilona

ilona

30-06-2012 om 20:39

Fijn!

Alvast hartstikke bedankt voor de moeite !

caton

caton

01-07-2012 om 13:20

Gevonden!

Even voor de zekerheid: het zijn twee zwarte dingen van plastic die je op de wagen schuift, toch? Geen schroeven, bouten en moeren voor nodig toch? Zal ik ze anders even op de foto zetten en die aan je toemailen, zodat we zeker weten dat we het over hetzelfde hebben? als je een mailadres hier neerzet dan mail ik je even.

ilona

ilona

01-07-2012 om 21:27

!

Klopt, je hoeft het er alleen maar op te schuiven, maar blijkbaar heeft elk type wel z'n eigen systeem.
Als je een foto zou willen mailen, heel graag.
Echt super dat je zoveel moeite wil doen!
Mijn e-mail adres =
[email protected]

Fijne avond nog, groetjes,
ilona

caton

caton

02-07-2012 om 19:54

Je hebt

mail!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.