Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

memmie

memmie

12-04-2010 om 21:29

Aquaplay gezocht friesland/groningen

Mijn dochter is bijna jarig en ze hebben al veel te veel speelgoed. nu dacht dat mijn monster een aquaplay wel leuk zou vinden ook leuk voor haar zus en zo. Nieuw zijn ze best aan de prijs en op marktplaats alleen maar ver weg.

Wie heeft een vrij grote set die hij/zij kwijt wil. Niet te duur natuurlijk en op rij afstand....
Ik woon op de grens van friesland en groningen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
memmie

memmie

13-04-2010 om 10:28

Gaat niet om de verzendkosten

Ik heb een paar keer meegemaakt dat het in andere staat dan verwacht binnen kwam en ook een keer iets helemaal niet gekregen. om mezelf in te dekken heb ik met mezelf afgesproken dat ik alleen kleine spul (paar euro spul) laat verzenden en groot spul(duurder spul) liever ophaal.Dan zie ik wat ik koop.

Plus ook wel eens meegemaakt dat mensen grotere dingen niet willen verzenden om dat ze geen grote doos hebben.

Is roden te ver weg?

zo niet, [email protected]

Terpi

Terpi

13-04-2010 om 21:07

Een heleboel waar we vanaf willen...

Wij hebben een grote berg aquaplay maar helaas, noord limburg dus dit zal zeker te ver zijn!

memmie

memmie

14-04-2010 om 09:14

Janitha

roden is te doen dat is een halfuurtje ongeveer ik zal je even een mailtjes sturen.

Terpi limburg word echt te ver

Margriet*

Margriet*

14-04-2010 om 21:14

Terpi vraag

ik ben wel geinteresseerd. Kun je me mailen wat je wilt wegdoen. We hebben nu alleen een standaardset en een hijskraan, een pomp erbij bijv. zou leuk zijn. Je kunt me mailen op neiriug apestaartje gmail.com

Emmawee

Emmawee

18-04-2010 om 22:32

Pelle

Wat wil je ervoor hebben?
Groeten, Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.