Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Duplo gevraagd voor school in afrika

Voor een kleuterschool in Afrika waar wij als basisschool voor sparen, zijn we op zoek naar een grote stenenvoorraad duplo voor een klein prijsje, omdat we het dan niet in de winkel hoeven kopen hebben we meer geld over voor ander mnateriaal.
Goede sites met tweedehands duplo mogen ook.
Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MariaR

MariaR

04-04-2012 om 22:08

Ja hier

Ik heb een krat staan, mag je zo komen halen. Gratis omdat het voor de kindjes in Afrika is. Ik heb ook nog een houten treinbaan. Mag je ook meenemen. Mail me maar op: overrosa apenstaartje hotmail punt com

Geerke

Geerke

04-04-2012 om 22:09 Topicstarter

Whaaaaa ik ben blij

yes yes ik mail je!!

Ely

Ely

05-04-2012 om 20:23

Hier

Een ton nep-duplo. Geen idee of je in de buurt woont en of het de moeite is om op te halen of wat verzenden kost maar mail me maar, wie weet zijn we buren.
Ander speelgoed dus ook welkom? Kijk ik even voor je.
Elyool apestaartje hotmail punt com

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Geerke

Geerke

08-04-2012 om 21:53 Topicstarter

Ely

Ik mail je!

Heb je nog meer

Speelgoed nodig? Heb ook nog wel duplo.
Ik heb ook nog wat sterk plastic spul, sommige met herrie
Ik kan het alleen niet stante pede in NL hebben, zou deze zomer worden.

Geerke

Geerke

10-04-2012 om 09:38 Topicstarter

Even "genoeg"

Je kunt natuurlijk nooit genoeg hebben voor de kinderen in Afrika, maar ik heb nu al zoveel "groot" spul staan, dat de koffer die we hebben ruimschoots vol is en er een tweede moet komen die meteen al half vol zal zijn. Deze koffers zijn extra bagage voor de mensen die ze eind juni naar Afrika meenemen en die bagagekosten vergoeden wij, dus ik kan niet zo goed inschatten hoe duur het gaat worden als we er nog een derde koffer bij moeten hebben
Vandaar voorlopig even geen groot spul meer, ik trek wel aan de bel als er nog meer nodig is. Maar bedankt voor het aanbod!!
(ter info, in Mozambique is erg weinig speelgoed te koop en dan is de kwaliteit ook niet goed, zodat ze een beroep doen op speelgoed uit Nederland).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.