Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

MM.

MM.

16-12-2011 om 10:20

Dvd-box life

5 dvd's van een uur met BBC-natuurfilms gepresenteerd door David Attenborough. Heel prachtig allemaal maar dit is nu al het derde en vierde exemplaar dat we gratis van de ASN-bank hebben ontvangen
Worden doorgestuurd tegen verzendkosten, aan de eerste twee die hier hun mailadres plaatsen.
Groet MM

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MM.

MM.

16-12-2011 om 10:30

Kookboeken tegen verzendkosten

'Topkoks voor Thuiskoks' deel 5 (de nieuwste).
'Vegeterranean', een luxe kookboek over culinair vegetarisch Italiaans koken, veel exclusieve recepten en veel sfeerverhaaltjes tussendoor.
Verzendkosten via briefpost 2,76 per boek. Geef even je mailadres en je hoort van me.
Groet MM

Pakketje?

Mag ik de dvd's met de kookboeken in een pakketje thuisbezorgd krijgen. Als je me mailt met je gegevens, maak ik het geld naar je over.
Enorm bedankt alvast.
Man heeft namelijk koken ontdekt, en leent nu vaak bij de bieb. Maar iets in eigen beheer is natuurlijk altijd leuk.

marktplaatsartikelen gmail com

Voor mij?

Dan het andere setje DVD's?

toos.14 apestaartje onlinepuntnl

dank Toos

MM.

MM.

17-12-2011 om 22:50

Kalender national geographic 2012

De dvd's en de kookboeken zijn dus weg maar de bank blijft maar cadeautjes uitdelen die ik niet hoef.
Gratis scheurkalender met elke dag een mooie foto. Verzendkosten 2,76.
Groet MM

En jij bent zo aardig

Om die cadeautjes hier weg te geven!

dank Toos

MM.

MM.

19-12-2011 om 23:28

Kalender, iemand?

De dvd-boxen en kookboeken gaan morgen op de post, kan ik nog iemand verblijden met de National Geographic kalender? Hij is echt te mooi voor het oud papier.
Groet MM

ilsepilse

ilsepilse

29-12-2011 om 13:56

Te laat...

moest je nog een dvd box krijgen laat maar ff weten:
[email protected]
you never know ;P

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.