Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

rob

rob

13-08-2018 om 21:07

familie gezocht

"Vrouw zoekt familie. Opa's, broers, kinderen, etc. Of komt zoiets alleen voor in sprookjes?"(Adv. Kennismaking Volkskrant ergens jaren 80). Die is net zo gek als ik, dacht ik, en dat bleek ook zo. We zijn sindsdien als broer en zus, en toch anders.
Via Facebook leerde ik een vrouw met 2 knd. kennen, en fungeer als een vriend in haar gezin. Zoon houdt van hiken, maar heeft daar een professional voor gevonden.

Ik zou uitbreiding van mijn 'familie'heel fijn vinden. Tijd zat, gek op wildernis, en op de gevoelens die kinderen in mij opwekken, vertedering, verwondering, en de rest.Dus googelde ik op Ouders online, en meteen raak!: aleenstaande moeder met 2 dochters van 8 en 10, de oudste droomt van survival tochten/hutten bouwen, zoekt naar oom of opa, gezellig etc. Best wel eng om zo te zoeken."Maar ja, Wolkje plaatste dit in 2014. En dan de reakties!!! “Onnatuurlijk”, , “brug te ver”, Alternatieven worden aangeraden (libelle of Margriet, ”Laat je dochters vriendinnen uitnodigen””advertentie bij Albert Heyn” “de schildercursus”.”iets aan je eigen stress doen”,”scouting”, “BSO”), de ene reactie nog ontmoedigender dan de andere.Tja, zo verlies je wel elk vertrouwen in deze website. Of heeft Wolkje gevonden wat ze zocht? En, lopen er nog meer Wolkjes hier rond?
Opa biedt zich aan, 68 en nog 'rondspringend als een jonge God'volgens een vriendin.

Hoi Rob

Zo heel vreemd vind ik je zoektocht en vraag niet.
Tegenwoordig hoor je toch wel vaker van eenzame ouderen die best als opa of oma bij een gezin willen horen.
Waarom zou jij dat dan niet kunnen?
En zijn we niet allemaal op zoek naar genegenheid en vriendschap?
Heb je inmiddels gevonden wat je zoekt?

Succes!

Paasei

Paasei

19-01-2019 om 10:21

Oh jee..

Allereerst; ik snap je en dit is goed bedoeld commentaar. Pas ontzettend op hoe je je zoektocht omschrijft... mijn blik bleef gelijk hangen op 'de gevoelens die kinderen in mij opwekken'.. Je bedoelt het vast heel onschuldig maar dat kan zo verkeerd uitgelegd worden en potentiele familie-zoekende-moeders afschrikken!

Ook van mij; succes!

'de gevoelens die kinderen in mij opwekken'

ja dat vond ik ook wel een beetje rare zin eigenlijk...

rob

rob

22-03-2019 om 20:47

rare zin?

"vertedering, verwondering, en de rest. " 't zal die rest wel zijn, die rare associaties opwekt?

rob

rob

22-03-2019 om 20:51

but I still haven't found......

zie titel.
en ja, zal wel vergeten zijn iets aan te vinken, want ik ontdek nu pas bij toeval deze reacties. Was t ook helemaal vergeten, deze site,En met heel andere dingen bezig.Maar dank voor de reacties.Die me erg doen twijfelen of dit wel mijn weg is, deze site.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.