Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gevraagd: grafische rekenmachine texas instruments ti-84 plus

Zoon heeft deze volgend jaar nodig. Ik vind het nogal onzinnig om het nieuw te kopen en via marktplaats vis ik steeds net achter het net. Prijs zo'n 55 euro.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

21-06-2012 om 17:48

Tip

In mail van school blijkt dit het goedkoopste adres (voor een nieuwe):
Op school gebruiken we de TI-84plus. Deze kun je in verschillende winkels aanschaffen. De adviesprijs is ongeveer 130 euro. Scheepstra Rekenmachines (link) biedt de machine aan voor EUR 96,50. Aankoop van de rekenmachine gaat volledig buiten de school om. De school heeft geen enkele relatie met Scheepstra rekenmachines, behalve dat we ook de afgelopen jaren de aanbieding van Scheepstra hebben doorgegeven aan leerlingen, omdat ze de laagste prijs aanbieden.

Nowee

Nowee

26-06-2012 om 16:29 Topicstarter

Annet

Ik was dit draadje eventjes vergeten . Ik heb eens gekeken op de site van Scheepstra en 96,50 is inderdaad heel erg goedkoop in vergelijking met andere sites. Helaas heeft niemand een tweedehands, dat is jammer.

Het is een hoop geld hoor, nu maar hopen dat puber er een beetje voorzichtig mee doet.

Annet

Annet

27-06-2012 om 21:15

Wij zijn ook aan de beurt

Het scheelt dat ik mijn programmeerbare rekenmachine nog steeds heb (en hij doet het nog). Ik zie het als een investering voor de lange termijn.
Het risico is de kans op kwijtraken. Ik ga aan oudste vertellen dat zij een nieuwe moet kopen als die kwijtraakt. De score tot nu toe valt mee: 1 rekenmachine kwijt in 3 jaar VO. De vervanger heeft ze als verjaardagscadeau gevraagd aan vriendinnen. Met zo'n duur apparaat gaat dat niet meer lukken. En voor een bedrag van 100 euro moet ze heel lang sparen.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.