Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Puck

Puck

10-10-2010 om 22:00

Gevraagd: kortingsbon landal

Wie heeft er nog ergens een kortingsbon van Landal liggen (bijv. uit kerstpakketten e.d.) die je niet gebruikt. Wij willen in de herfstvakantie nog een weekje weg. Wie-o-wie maakt me blij met een bon. Portokosten worden uiteraard vergoed.
Je kunt me mailen op [email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

11-10-2010 om 09:24

Pelle

Ja, maar op vakantieveilingen zie ik weinig leuke aanbiedingen staan voor de herfstvakantie en ook niet nar de regio waar we heen willen (niet te ver weg, Puckoudste moet nog een wedstrijd voetballen en Puckman nog een dag werken).
Op de site van Landal wordt gebraagd naar een actiecode en ik gooi de mails en post ook altijd weg. Dit idee kwam zomaar ineens gisteren opzetten.
Dus als iemand nog WEL een code voor me heeft dan houd ik mij aanbevolen.

mpronk

mpronk

11-10-2010 om 10:03

Kijk eens op

www.weekendjeweg.nl en dan doorklikken naar bungalows.

of http://www.bungalowspecials.nl/
http://www.bungalows.nl/

Hier staan vaak goedekopere aanbiedingen dan als je via landal zelf boekt

marion

Sawo

Sawo

11-10-2010 om 19:25

Gevonden

www.landal.nl/M1059L actiecode M1059L

succes

Saar

Puck

Puck

11-10-2010 om 20:42

Snik sawo

Dank je voor je moeite, maar hij zegt dat de site niet meer beschikbaar is en vervolgens wordt ik doorgelinkt naar de reguliere aanbiedingen. Jammer maar helaas.

Sterre42

Sterre42

12-10-2010 om 11:12

De link werkt wel, maar andere actie

Puck, je moet de actiecode er even afhalen in de link.
Als je dat doet kom je in een aanbieding maar die geldt pas in november.

Is er niets te vinden voor je via bungalows.nl of weekendjeweg.nl?

Puck

Puck

12-10-2010 om 12:13

Ik ben nog zoekende

Er is altijd wel iets anders te vinden, maar ik zag iets dat geheel aan onze eisen voldeed bij Landal. Vandaar dat ik daar dan als eerste op inspeel en altijd kan vragen of iemand een kortingscode voor mij heeft. Maar er blijven ook genoeg betaalbare alternatieven over hoor, daar komen we wel uit.

Jessica O

Jessica O

12-10-2010 om 14:21

Deze misschien?

KER10L

Die is van het kerstpakket en heeft een waarde van 50 euro.

Mocht je de papierenversie moeten hebben mail me dan, dan wil ik hem altijd naar je opsturen.

Jessica

Puck

Puck

12-10-2010 om 19:04

Hihi, kortingsbon is niet voordeliger

Bedankt Jessica, de code werkt nog gewoon. Maar heel grappig: voor dezelfde accommodatie betaal ik dan 40 meer dan wanneer ik gewoon de last minute van Landal zelf boek. Oke, je krijgt bij jouw bon wel een fles wijn gratis.
Ondertussen heb ik via bungalowS.nl een accommodatie gehuurd. Goedkoper dan dat ik bij Landal had en met veeeeel meer luxe. We hebben nu zelfs een overdekt verwarmd terras.

Jessica O

Jessica O

13-10-2010 om 07:02

Nou

dan moet je zelf maar het flesje wijn kopen. Volgens mij heb je voor 40 euro wel een hele goede wijn )

Jessica

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.