Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Wendy2

Wendy2

01-02-2009 om 12:15

Gevraagd: kruidvat bon 2e kaartje huishoudbeurs gratis

Hallo allemaal,

De titel zegt het al, ik ben op zoek naar een kortingsbon voor de Huishoudbeurs. Kruidvat heeft naast de avondkaartjes ook bonnen voor het tweede kaartje gratis. Die laatste zoek ik want ik wil overdag op 22 februari...

Heeft iemand voor mij zo´n bon of iets vergelijkbaars? Ik wil best ruilen tegen iets anders of een vergoeding geven (niet te gek natuurlijk)...

Groetjes,

Wendy
[email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
(Janneke)

(Janneke)

01-02-2009 om 12:59

Wendy

Sorry, ik kan je niet helpen, ik heb hem zelf nodig.

Maar wil je wel even zeggen, dat je samen met iemand moet gaan hoor. Die bon is geen gratis toegang, je krijgt bij aankoop van een kaartje aan de kassa, 1 gratis kaartje erbij.
Dus als je hem wil inruilen voor een gratis toegangbewijs zonder dat je een kaartje koopt, dan kom je bedrogen uit.

Dat wilde ik je alleen maar zeggen. Nu kun je vast wel een deal maken bij iemand die ook toevallig in de rij staat, neem ik aan?!

Veel plezier!

(ik ga de 21ste trouwens)

Groetjes Janneke

Wendy2

Wendy2

01-02-2009 om 14:31

Bedankt maar...

Hoi Banneke,

Bedankt voor je reactie. Ik weet dat het voor het tweede kaartje is, staat toch ook in mijn tekst? Ben ook niet van plan om alleen te gaan. samen is veel gezelliger. Is het trouwens een nog lopende actie bij Kruidvat? heb het helemaal gemist, maar zag op MP de bonnen verschijnen...

Groetjes,

Wendy
[email protected]

Wendy2

Je hebt mail, ik heb een kaartje voor je

(Janneke)

(Janneke)

01-02-2009 om 16:41

Ja sorry

ik had (weer eens) niet goed gelezen.......

Groetjes Banneke

Wendy2

Wendy2

02-02-2009 om 09:27

Bintje bedankt!

Ik ben voorzien met dank aan Bintje!

Groetjes,

Wendy

Wendy2

Wendy2

02-02-2009 om 09:29

Iemand nog leuke acties op de negenmaandenbeurs?

Tja, als ik dan toch ga, dan ook maar op zijn Hollands de aanbiedingen binnenhalen. Iemand nog tips of bonnen voor leuke aanbiedingen op de huishoud- of negenmaandenbeurs?

Groetjes,

Wendy2
[email protected]

Wendy2

Wendy2

03-02-2009 om 15:12

Toch nog tweede dagkaart gratis gezocht...

Het kaartje van Bintje is helaas voor 's avonds, dat gaat dus door naar een andere belangstellende. Kan iemand mij misschien helpen aan een bon voor het tweede dagkaartje gratis?

Groetjes,

Wendy
[email protected]

16 en 17 februari misschien?

Ik heb wel uit de kampioen een bon, waarmee je op 16 of 17 februari de tweede entreekaart gratis krijgt......
gr carla

Wendy2

Wendy2

03-02-2009 om 16:59

Helaas carla...

Helaas is de negen maanden beurs er dan nog niet. In elk geval bedankt voor het aanbod!

Groetjes,

Wendy

Iemand anders interesse?

De 9 maandenbeurs is inderdaad pas vanaf de volgende dag. Wij gaan ook 21 of 22.....

Marktplaats

Op marktplaats zag ik er een paar staan, heel veel avondkaarten, maar een paar keer ook de dagkaart die jij denk ik zoekt! Maar er wordt wel flink op geboden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.