Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gezocht babyspullen en babykleertjes

Als school verzamelen wij babyspullen voor iemand die dat niet betalen kan en die er alleen voor staat. Heeft iemand iets over? Iemand die toevallig een beetje in mijn buurt woont (Heemskerk) zodat ik het kan ophalen?
Het gaat om alle eerste babyspullen en babykleertjes, de baby wordt binnen een week of 6 al verwacht, en we hopen alle hoognidige dingen voor die persoon te kunnen verzamelen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joos

joos

12-03-2010 om 14:54

Zal eens kijken

hoi Geerke, ik zal eens kijken wat ik nog boven heb staan. Ik heb al veel weggegeven, maar ik heb vast nog wel wat. Je hoort van me! Heb je een e-mailadres? Ik woon niet in de buurt van Heemskerk, dus ik zal het op moeten sturen.

Heb van alles, maak er graag iemand blij mee

Ik heb nog allerlei babydingen, waar ik graag een ander blij mee maak. Ik hoef er niets voor te hebben, ik vind het zonde om het zomaar weg te gooien en als ik iemand er nog een plezier mee kan doen... graag.

Hele kleine babykleertjes heb ik helaas een tijdje geleden weggegooid in de kledingcontainer. Maar wat ik wel heb is o.a:

- 2 complete kinderkamers (commode, kast, bedje met matrasje. 1 in de kleuren oranje, geel en 1 in de kleuren bruin, groen)
- box (zeshoekig, licht hout, met geel/oranje boxkleed)
- handdoeken met mutsje voor na het bad
- beddengoed voor een ledikantje
- T-sleeper (om te voorkomen dat je kindje op zijn buik draait in bed)
- Kinderwagen (blauw) met autostoeltje dat er opgeklikt kan worden
- Driewieler-wagen (rood)
- babyspeelgoed
- aankleedkussen met hoesjes

Dit is wat ik zo even uit mijn hoofd weet. Ik woon in de buurt van Amsterdam

Hoor het wel als je er interesse in hebt.

Double4

Artemisia

Artemisia

13-03-2010 om 18:18

Geerke, ik heb nog wel eea, maar ik woon niet in de buurt van Heemskerk . Heb je toevallig familie/vrienden in de regio Arnhem/Nijmegen?
Ik heb een badje, met badstandaard, 2 luieremmers met deksel, badcapejes, katoenen en flanellen luiers om mee af te drogen, en nog wel aardig wat andere dingen maar dat moet ik even opzoeken.
Artemisia

Geerke

Geerke

15-03-2010 om 23:34 Topicstarter

Wow

Eh, double4 waar woon jij kan je me dat mailen op [email protected], ik weet namelijk niet of er iemand is die wat op kan halen en dan is het handig als ik een plaats weet.
Artemisia (struikel altijd 3x over je naam, haha), op de lijst die op mijn school hangt las ik dat iemand al een luieremmer, bad en standaard heeft en ook hydrofylluiers, dus dat gaat goed. Badcape is wel fijn misschien kan je dat opsturen als ik de verzendkosten betaal? Ook jij kan me mailen.

Geerke

Geerke

15-03-2010 om 23:40 Topicstarter

Joos

Vergeet ikjou te vermelden. Mailadres kan jij ook gebruiken uiteraard.

Geerke

Geerke

16-03-2010 om 18:44 Topicstarter

Double4

Wil je me mailen please? Waar je woont?
Want we kunnen zeer waarschijnlijk wel iemand regelen die het ophaalt...!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.