Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Puck

Puck

08-02-2011 om 08:54

Gezocht: bodyprotector

Aangezien de beginnersles waar mijn dochter nu rijdt soms behoorlijk op rodeo lijkt wil ik haar met een odyprotector laten paardrijden.

Wie heeft een goede bodyprotector (bijv. Harry\'s Horse) liggen die ik kan overnemen. Waarschijnlijk heeft ze maat L nodig (maten verschillen wat per merk), ze is in ieder geval 145 cm lang.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

08-02-2011 om 15:32

Manege?

Hallo
Heb je al een oproepje bij de manege opgehangen?
Verder is het lastig om zomaar een bodyprotector te kopen. Die moet namelijk precies passen.
Is de rug te lang, komt die tegen het zadel aan en dat zit niet lekker. En als de protector te kort is werkt die niet goed. En de verschillende merken, hebben verschillende maatvoeringen.
Ik heb misschien nog wel een tip. Op de manege in Emmeloord is a.s. zaterdag een ruilbeurs/rommelmarkt met paardrijspullen.
Ik heb er dus niet een voor je liggen.
succes

Puck

Puck

08-02-2011 om 18:04

Marie

Manege waar dochterlief rijdt heeft op dit moment niets, heb al nagevraagd. Emmeloord zou een goed tip zijn, ware het niet dat dat ze dan haar allereerste proefje moet rijden.
Over de maatvoering van een protector ben ik helemaal op de hoogte, ik weet dat ze aan specifieke maten moeten voldoen. Ik heb al bij diverse merken op internet gesnuffeld en ze valt overal in de L voor junioren. Lekker makkelijk

deze maat L wordt op MP aangeboden

Advertentie: 421487198

succes en groet Toos

Puck

Puck

10-02-2011 om 21:31

Mp al afgezocht

Toos, bedankt voor je berichtje. MP heb ik zelf ook al afgezocht en op een aantal heb ik gereageerd. Deze had ik nog niet gezien dus die heb ik nu ook gemaild. Ik zet mijn berichtje juist ook op OO neer om een groter bereik te hebben en omdat ik liever van een OO-er iets laat opsturen dan van een onbekende MP-er, daar heb ik minder goede ervaringen mee. OO is dan net iets vertrouwder.
Dus: wie heeft een bodyprotector, maat L of XL, hangt van het merk af.

Puck

Puck

13-02-2011 om 22:43

Toos14

Bedankt voor het attenderen op juist díe advertentie. Ik had ale een heleboel opties op MP en juist deze gaat het worden.

Geen dank!

en leuk dat je het nog even laat weten.

groetjes Toos

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.