Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Janeway

Janeway

11-06-2011 om 17:16

Gezocht de grote bosaltlas

Het is zover, dochter mag naar het middelbaar maar voor eigen aanschaf staat er de grote bosatlas e53 op het lijstje. Dat ding kost nieuw €69.= dat gaan we dus niet doen. Iemand dat ding over voor een redelijke prijs?
groet Janeway

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wachten!

Door ervaring wijs geworden kan ik je adviseren om te wachten met aanschaf van de atlas en andere "verplichte" zaken zoals woordenboeken ed. totdat blijkt dat je dochter deze echt nodig heeft.
Vaak staat het op de lijst maar word er geen gebruik van gemaakt. Wij hebben de Bos gloedjenieuw weer verkocht, net als de woordenboeken. De kids zijn snel en handig op het www als het gaat om het opzoeken van info, kaarten en vertalingen.

groet Toos

Kleinere versie

Ook op de boekenlijst van mijn dochter stond de Grote Bosatlas. Ik paste ervoor om 70 euro voor dat boek uit te geven, dus heb een compactere (wel originele) versie aangeschaft. Vervolgens heeft de atlas een jaar lang in haar kast gelegen, voor zover ik weet heeft ze er niet één keer gebruik van gemaakt.

Niet voor niets

Staan er zoveel op MP geadverteerd. Het is een hele mooie atlas, maar in de praktijk komt ie de kast niet uit.

Terpi

Terpi

13-06-2011 om 11:34

Wekelijks gebruik

Hier wordt de bosatlas door zoon wekelijks gebruikt voor huiswerkopdrachten die in een werkboek staan. Het is wellicht methode-afhankelijk of het wel of niet nodig is. Wij hebben hem in eerste instantie niet gekocht waarna bleek dat het toch nodig was, toen hebben we hem voor 30 euro tweedehands overgenomen via marktplaats.

Precies

Dus ik zou idd afwachten of je dochter 'm echt nodig heeft.

groet Toos

marie

marie

14-06-2011 om 11:36

Hier niet nodig

Hallo
Dochter zit ondertussen in 2 VWO en heeft de atlas nog steeds niet thuis nodig.
Vorig jaar bij ouderavond naar gevraagd en toen is uitgelegd dat ze op school atlassen hebben en ze voorlopig thuis niet nodig hebben (nog steeds niet dus).
Groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.