Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Agnes

Agnes

12-12-2008 om 13:31

Gezocht: een wiebelkussen

Voor onze (nogal wiebelige) dochter, zijn we op zoek naar een wiebelkussen. Wie heeft er nog eentje liggen en doet er niets meer mee en wil hem voor een leuk prijsje wegdoen?

We zoeken zo'n schuinaflopende driehoek vorm (weet ook even niet hoe ik het anders moet noemen. Geen ronde in elk geval. Eigenlijk zoeken we er wel 2, één voor school en één voor thuis.

Je kan mailen naar [email protected]

Groetjes Agnes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Al geprobeerd?

Heb je het al eerder uitgeprobeerd?
Onze wiebeldochter werd er namelijk nog wiebeliger van.

Agnes

Agnes

13-12-2008 om 09:11

Nog niet....

Hoi Mamarijke,
Ik wist niet dat kinderen er ook wiebeliger van kon worden. Ik dacht dat we onderhand hier wel aan de top zaten haha. Heb je iets anders gevonden dat je dochter helpt om (meer) stil te zitten of heb je het zo gelaten?

Ik ben ook expres op zoek naar een tweedehands exemplaar. Werkt het dan niet, dan is het niet meteen een hele dure aanschaf voor niets geweest. Ik ken verder geen mensen van wie ik zo'n ding zou kunnen uitproberen, vandaar mijn vraag.....

Bedankt voor je reactie.

Bij ergotherapeute lenen

Wellicht kom je daar, en ka je hem daar lenen.

Googlen

Ik heb alleen een ronde voor je, maar als je googled op 'ergonomisch zitkussen' of Movin’ zitkussen, dan kom je al een heel eind waar je zo'n ding kunt krijgen.

Ik heb 'm destijds via mijn Mensendiecktherapeute aangeschaft.

Sandra

Sandra

14-12-2008 om 21:50

Agnes

Wij willen ons (ronde) wiebelkussen nog niet kwijt, dus ik kan je er helaas niet aan helpen. De ronde kussens zijn nieuw ongeveer 20 euro, vonden wij erg meevallen. Ondermeer te koop bij de thuiszorgwinkels. Succes, ik hoop dat je wat vindt (en dat het helpt)

Agnes

Agnes

15-12-2008 om 07:06

Met dank

Voor jullie reacties.
Een klasgenootje heeft zo'n kussen en we mogen hem in de kerstvakantie lenen. Kijken of het helpt. Verder overwegen we een screening te gaan doen bij een fysio (daar heeft dit kind ook het kussen van) en dan zouden we daar eens kunnen zien wat er mogelijk is.

Iets minder wiebelen zou wel fijn zijn, dus we gaan verder op onderzoek!

Groetjes

toja

toja

17-12-2008 om 10:58

Agnes

de driehoekige zijn ook te koop bij de thuiszorgwinkel. Heb er ook rond de 20 euro voor betaald. De ronde gebruik ik thuis, de driehoekige op school. Hier helpt het trouwens wel. Goed idee om er eerst een te lenen.
Groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.