Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gezocht etos little petshop stickets

Als iemand er een of meer heeft en er niets mee doet, mijn dochter is er weg van. Ze heeft nu ook dubbele, 2 pony'tjes te ruil.

Ik betaald uiteraard de verzendkosten !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook

Dirkszusje wil ze ook. Ik heb nog 4 Ice Age munten van de Super de Boer om te ruilen.

Manda Rijn

Manda Rijn

16-07-2009 om 17:16 Topicstarter

Niemand die wil ruilen?

ze heeft 2 pony's dubbel.

Pony

hier ook dubbel

Manda Rijn

Manda Rijn

17-07-2009 om 16:03 Topicstarter

Chips

nou dan schiet het niet op. hahaha

Ik ga morgen toch proberen een stukje te fietsen, eens kijken of ik de etos haal en dan verzin ik wel wat om te kopen

Tandenborstels

We hebben nu al voor de rest van het jaar tandenborstels. Die zijn deze week nl. 3 halen 2 betalen, en kosten 79 cent per stuk. Er zit ook een LP sticker bij. Bij verre de goedkoopste manier om aan die dingen te komen.

Maar goed, nu zitten we dus met 5 hondjes.

En verder zijn het rotdingen. Dirkszusje had van haar zakgeld de speciale tas gekocht, die dus trots overal mee naar toe gesleept wordt. Ze is nu al 3 van die stickers weer kwijt. Dat schiet dus mega niet op.
En ruilen durft ze niet goed, ze denkt dat ze beter de dubbele als reserve kan houden (typische logica van een 6-jarige...) en wil NOG meer tandenborstels (hm, tandpasta kan ook nog, is maar 10 cent duurder).

Manda Rijn

Manda Rijn

22-07-2009 om 14:05 Topicstarter

Loes

ik heb je gemailt voor het rode kuiken !

Manda Rijn

Manda Rijn

22-07-2009 om 14:05 Topicstarter

Hier nog dubbel

meisjes eekhoorn, paardje, gele vogel.

5 piraten...

Het schiet niet op. Vandaag hand over m'n hart gehaald en nog wat,zaken die ik niet nodig heb aangeschaft (nu loop ik de rest van de zomer met knalblauwe teennagels), plus hulp van aardige nevrouw voor ons. Oogst: 5 rode piratenvogels...

Manda Rijn

Manda Rijn

24-07-2009 om 12:46 Topicstarter

Hahaha

ja volgen mij mengen ze die dingen niet, hier komen we ook telkens terug met eentje die we al hebben !! Ik ga morgen dus (ja je hebt wat voor die kinderen over) naar de andere kant van de stad om daar tandenborstels en andere voorraad in te slaan. Dankzij die little pet shops hebben we straks ook voor de hele niet-zindelijk-tijd van de baby luiers in huis.

Niemand anders?

Niemand anders die ruilen wil?

Bastet

Bastet

25-07-2009 om 12:29

Over?

Mijn dochter heeft helaas niks te ruil,ze heeft pas vier stickets,maar als er iemand is die zomaar wat stickets over heeft....graag!
Ik betaal de postzegel.
Groetjes,Bastet [email protected]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.