Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

cobi

cobi

28-09-2011 om 14:45

Gezocht grote jongensfiets

Middelste zoon heeft zijn fiets zo afgeragd dat doorschuiven naar jongste geen optie meer is. En die is echt wel hard aan een vervanging van zijn 22 inch fiets toe. Heeft iemand van jullie misschien nog een 26/28 inch jongens/neutrale fiets in de schuur staan voor een zacht prijsje? Omgeving Eindhoven/Amsterdam/Den Haag en vooruit dan heb ik ook nog een tante in de buurt van Emmen wonen waar ik al veel te lang niet geweest ben.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

30-09-2011 om 22:31

Wat vind je een zacht prijsje

Zoon kreeg vorig jaar een tweedehand goede Raleigh, gewoon van Marktplaats, 26 inch, 125 euri.
Wij wonen in de stad en genoeg aanbod voor dit soort bedragen. Ik denk dat je daar eerder scoort.

Jorianne

Jorianne

01-10-2011 om 09:44

Cobi

Hoi Cobi,

nu ben ik niet zo'n ster met inches enzo, maar zoon van nu 1,40 m. heeft net een nieuwe fiets, en zijn oude staat hier nog. Hij heeft er vanaf zijn 8e jaar op gefietst. En we wonen......in de buurt van Emmen, haha.
Ik wil wel even een fototje voor je maken, mail me dan even op ganzenstad@gmail punt com.
't Is niet echt meer een mooie fiets, gewoon een leuke, goed gebruikte donkerblauwe jongensfiets.

Jorianne

mpronk

mpronk

03-10-2011 om 07:59

Cobi

Kijk op marktplaats er staan er vele

marion

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.