Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gezocht: hengeltjes visspel

Wij hebben een tijd geleden bij Kruidvat een visspel gekocht, in de zak van Sint gedaan, bij uitpakken (ruime maand later dan aankoop) bleek dat er geen hengeltjes bijzitten. Zoonlief teleurgesteld natuurlijk, beetje lastig vissen zonder hengels. Bij Kruidvat hebben ze dat spel niet meer.
Het betreft een visspel dat ronddraait met van die happende visjes die dan 1 voor 1 hun bekje open doen. Hengeltjes hiervoor hebben een kraaltje o.i.d. dat dan achter de tanden blijft hangen als het bekkie weer dichtklapt. Iemand een spel liggen dat niet meer wordt gebruikt? Uiteraard tegen vergoeding wil ik het graag van je overnemen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nina

Nina

04-02-2010 om 10:52

Lobbes

Hoi,
Bij Lobbes.nl kun je deze hengesetjes ook bestellen en het kost niet veel. Als je deze link gebruikt kom je gelijk bij de site met meer dan 10 hits.
http://www.lobbes.nl/trefwoorden/hengel/0

Nadeel is dat er wel nog verzendkosten bij komen.
Succes!

Sanneke*

Sanneke*

04-02-2010 om 21:05 Topicstarter

Helaas nina

Hier zitten de hengeltjes die ik zoek niet tussen... Maar dank je wel voor het meedenken!

1 hengeltje over

Hi,

Ik heb dat visspel ook (in december bij AH gekocht) en kan wel 1 hengeltje missen als je daarmee geholpen bent? Laat nog even weten of je het nog nodig hebt en stuur dan ff een mail naar [email protected]

greetz

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.