Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Marleen

Marleen

07-10-2008 om 21:31

Gezocht: leuke muziek/intro's zonder zang

Hoi,

Ik zoek leuke muziek die ik bij filmpjes kan gebruiken, vandaar dat er geen zang bij mag zitten. Heeft iemand nog tips? Een goede tip voor filmmuziek is ook erg welkom. Stijl: geen klassiek, wel nieuwe muziek, beetje folkachtig mag, en pop, jazz, dat soort dingen.
Alvast bedankt!
Groetjes, Marleen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
wendelien

wendelien

07-10-2008 om 22:14

Toevallig

gisteren iets gekregen van Smith & Mudd - hun album "Blue River". Is kabbelend, rustig, ontspannend zonder dat je er direct bij in slaap valt. Hoor graag wat je ervan vindt!

Nancy

Nancy

07-10-2008 om 23:28

Kenny g

Kenny G, dat is echt de moeite om te gebruiken
kijk maar eens op
http://www.kennyg.com/
daar vindt je ook downloads,
Succes !
Nancy

Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2008 om 02:49

Een paar suggesties (er is zoveel...)

Penguin Cafe Orchestra - Perpetuum Mobile en luister ook eens naar andere nummers van PCO.
Mike Oldfield - Taurus bijvoorbeeld en ook hier is er wel meer van Mike Oldfield wat leuk kan zijn.
Ennio Morricone - The Good, the bad and the ugly en/of Once upon a time in the West
Stomp - gewoon eens luisteren wat je van ze vindt

Kaaskopje

Kaaskopje

09-10-2008 om 01:13

Kaaskopje

Kaaskopje

09-10-2008 om 01:29

Marleen

Marleen

09-10-2008 om 09:30

Tips

Hoi, bedankt voor de tips, ze staan allemaal genoteerd, ik zoek ze straks op. Meer tips zijn welkom (heb veel muziek nodig). Voor jullie ook nog tips , mocht je het nodig hebben: filmmuziek van: Amelie (vaak gebruikt), Straight story, Motor Cycle diaries, allemaal mooi. Ik ga luisteren! Groetjes, Marleen

Muziek

Patrick O´Hearn Homeward Bound
Vangelis Antartica (CD)
Phillip Glass oa Glassworks (CD)
Muziek van Pirates of the Carribean en Gladiator

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.