Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Barbara Bierman

Barbara Bierman

30-10-2010 om 13:05

Gezocht: meidenbroek voor b-zwemles, maat 122

Voor dochter moet ik een andere broek voor de B-zwemles, ze heeft nu een driekwart broek aan, maar die is niet goed voor proef en afzwemmen (al duurt dat nog wel even...). Hoe dan ook, ik wil toch wel een andere, maar in mijn omgeving kan ik niks vinden en om nou een nieuwe te kopen vind ik ook zo zonde. Dochter heeft nauwelijks broeken omdat ze die niet draagt, en wat ze heeft zijn spijkerbroeken. Wie in de omgeving Dordrecht kan mij helpen? Het moet dus een niet al te dikke, liefst katoenen broek zijn.

rbierman 3 @ hotmail punt com

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zeeman, tweedehandswinkel

Check Zeeman even, of een tweedehands kledingwinkel bij je in de buurt. Of de markt, soms ligt daar ook nog een stapel kleding voor weinig.

Of hang een briefje op, op school, vraag in haar klas?

soepstengel

soepstengel

30-10-2010 om 17:51

Trainingsbroek?

kun je niet ergens een trainingsbroek lenen? of een pyjama broek?
Een trainingsbroek is bij de zeeman trouwens ook niet duur,trekt ook makkelijker uit.

Barbara Bierman

Barbara Bierman

30-10-2010 om 18:08

Je kent mijn dochter niet pelle

mw blieft geen broek van haar broer. De Kringloop ben ik al langs geweest, die hadden ook niks. Een nieuwe broek vind ik dan weer zonde.

Tink

Tink

30-10-2010 om 19:36

Kijk even

Op http://www.mijnalbum.nl/Album=HGA6KXRZ
foto 254, 255 of 256.
Deze broeken droeg mijn dochter altijd voor zwemmen met kleding aan. Ze zijn heel licht en ook snel droog. Voor een klein prijsje zijn ze van jou.

tinkerbelletjes apestaart gmail punt com als je belangstelling hebt

De stoof in crabbehof

Ken je buurthuis de stoof in Crabbehof?? Daar verkopen ze elke dinsdag kleding voor € 0,25 per stuk. Ik heb er zelf al meermalen hele leuke kleding (zelfs merk!!) vandaan gehaald. Soms hebben ze ook niks voor me, maar als je eens in de buurt bent, is het leuk om te kijken...
gr carla

Barbara Bierman

Barbara Bierman

31-10-2010 om 14:53

Tink je hebt mail

...

Barbara Bierman

Barbara Bierman

31-10-2010 om 14:54

Carlas

nee, die ken ik inderdaad niet, is dat in het winkelcentrum crabbehof dan ofzo?

joos

joos

31-10-2010 om 23:06

Mag een trainingsbroek?

Dat mocht bij ons niet hoor met afzwemmen, omdat er een rits en een knoop aan moest zitten. Maar misschien zijn de regels in ieder zwembad weer anders.

De stoof

Het is buiten het winkelcentrum. Als je bij de trekpleister het centrum uit loopt, moet je naar links gaan en dan is het tegenover de apotheek.
Hij is in ieder geval op dinsdagochtend open, 's middags weet ik niet zeker.

Tink

Tink

01-11-2010 om 22:36

Barbara, geen mail hier!

Misschien nog eens proberen?

tinkerbelletjes at gmail.com

Barbara Bierman

Barbara Bierman

02-11-2010 om 10:31

Nog een keer

geprobeerd, is hij er nu wel?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.