Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gezocht: meisjesrolschaatsen (maat 33 e.v.)

Hallo,

Onze dochter wil heel graag rolschaatsen. Omdat wij niet weten of dit gaat lukken (ze is motorisch iets beperkt), zijn we op zoek naar een paar tweedehands rolschaatsen. Ze heeft maat 33/34 en het fijnst zou zijn als de schaatsen verstelbaar zijn. Let op: het gaat dus echt om rolschaatsen en niet om skates.

Wie o wie kan ons helpen? Laat even een berichtje hier achter.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

22-03-2010 om 08:41

Kastanjet

Ik heb geen rolschaatsen voor jou maar wel een tip: let er bij de rolschaatsen op dat de wieltjes lekker stroef gaan. Ik kocht voor onze peuter ooit rollerskates en die waren zo soepel gelaagd dat ze erg "glad" waren. Met de goedkope inline skates kon ze veel makkelijker uit de weg. En er bestaan ook inline skates die je in het begin met 2 wieltjes achter en 1 voor kunt monteren en later zet je de 3 wieltjes achter elkaar. Worden volgens mij bij scapino, bristol etc. verkocht incl. een set beschermers en helm. Misschien ook nog een optie?

Veerle

Veerle

24-03-2010 om 16:45

Kastanjet

Ik denk dat je zoiets bedoelt: http://link.marktplaats.nl/332989866

Veerle

Puck

Puck

24-03-2010 om 17:30

Veerle, dat denk ik ook

Maar heb je de vraagprijs gezien? 17,50 plus verzendkosten. Voor 20 euro koop je nieuwe in de winkel!

Veerle

Veerle

25-03-2010 om 14:09

Puck

Het was meer om aan te geven welke ze bedoelt. Je hebt gelijk hoor als je zegt dat ze nieuw net zo duur/goedkoop te koop zijn in de winkel

Veerle

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.